Chì sò Articuli Must-Have in Home Medicine Kit

2022-02-17

Chì sò i Elementi Must-Have inKit di medicina in casa

Autore: Lily    Tempu: 2022/02/16

Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
1. Medicina fridda
I pasticchi di Phenol Mameimin è di Vitamina C Yinqiao ponu esse preparati. A medicina orale friddu hè di solitu un membru cumuni di ucabinet di medicina di famiglia, ma deve esse nutatu chì parechji medicini friddi cuntenenu i stessi ingredienti. Assicuratevi di leghje l'istruzzioni currettamente, evite l'usu ripetutu, è seguite strettamente a dosa è l'usu cunsigliatu. Quandu s'utilice i medicini chinesi prupietarii, hè megliu di distinguish entre i friddi di u ventu-calore è u friddu di u ventu o l'influenza. Diversi tipi di friddi utilizanu diverse medicine.
2. Analgésici antipireticu
Cumunu sò a sospensjoni di ibuprofenu, pasticchi di acetaminophen. Queste droghe sò principarmenti aduprate per alleviare i sintomi, cum'è a frebba, u mal di testa è u dolore articular dopu un friddu. E persone cù una storia di prublemi di stomacu è ulcera peptica anu da aduprà cun prudenza. Sì i sintomi di u dulore sò significativamente aggravati o si prisentanu novi sintomi di u dolore, è se a medicazione ùn pò micca esse allevata per trè ghjorni consecutivi, cunsultate un duttore o un farmacista. E duie droghe sò dispunibili in formulazioni pediatriche.
3. Antitussivu è expectorant
Dextromethorphan Hydrobromide Tablets, Shedan Chuanbei Loquat Unintment sò dispunibili; Medicamenti phlegm-relieving pò sceglie Ambroxol Hydrochloride Tablets, Acetilcysteine ​​Granules, etc. Per a tosse secca, antitussivi cintrali sò generalmente usati. Attualmente, l'unicu antitussivu cintrali over-the-counter hè dextromethorphan hydrobromide, chì hè dispunibule cummerciale in sciroppi è pasticchi.
4. Antidiarrheal
U polveru di salinu di reidratazione orale è u polu di montmorillonite pò esse preparatu. U primu pò prevene è corregge a desidratazione causata da a diarrea; l'ultimu hè un agentu di prutezzione di a mucosa di u trattu digestivu d'alta efficienza, chì pò migliurà e funzioni d'absorzione è di secrezione di u trattu intestinali, è pò prevene efficacemente l'attaccu di microorganismi patogeni. In ogni casu, hè megliu per andà in l'uspidale per screening per a causa di a diarrea in a prima fase di l'iniziu, per esse destinatu.
5. Lassativi
Lactulose opzionale. Ùn hè micca assorbita da u corpu umanu, è allevia a stitichezza stimulendu a peristalsi di u colon, soprattuttu adattatu per l'anziani, e donne incinte, i zitelli è a stitichezza postoperatoria. Semu devi esse nutatu chì u stinimentu ùn deve micca solu in u trattamentu di droga, ma deve ancu principià da cambià stili di vita è migliurà l'abitudini alimentari.
6. Medicamenti anti-allergii
Cum'è loratadine, una droga antihistamine antiallergica, adattata per allergii di a pelle, allergii alimentarii è di droga, etc. In più di pasticchi, loratadine hè dispunibule in sciroppi è gocce per i zitelli.
7. Aiuti digestivu

Cum'è pasticchi multi-enzyme, pasticchi Jianwei Xiaoshi, etc.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy