Cumu aduprà Gel Sanitizer Hand

2022-02-25

Cumu adupràGhjelu disinfettanti pà i mani

Autor: Aurora   Time:2022/2/24
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
【Istruzzioni diGhjelu disinfettanti pà i mani
1. Applicà una quantità approprita di gel di disinfezzione senza mani à a palma di a manu è strofinate in a palma cù i dita di l'altra manu.
2. Smear the hand sanitizer gel in l'avantbracciu di l'altra manu in una manera circular, circa a mità di l'avantbracciu.
3. Applicà a listessa quantità di gel di disinfettante à a palma di l'altra manu, è strofinate l'unghie in a palma di l'altra manu.
4. Apply the same hand sanitizing gel ring to the forearm di l'altra manu, circa a mità di l'avantbracciu.
5. Dopu chì i passi sopra sò cumpletati, applicà una quantità approprita di gel disinfettante senza manu à a palma di a manu. Sfregate e palme di e vostre mani inseme cù i vostri dite di fronte à l'altru.
6. Dopu à strofinate, a palma di una manu à u spinu di l'altra manu longu à i dite si sguassate, è dopu e mani scambià.
7. I palmi di e duie mani sò parenti, è i diti sò incruciati.
8. infine piegate u dettu, fate l'articulazione in l'altru rotazione di u palme impastate, scambià e mani, strofinate finu à l'absorption gel sanitizing manu.
【Precauzioni diGhjelu disinfettanti pà i mani
1.Pay attenzione à verificà se a buttiglia di sanitizer mani stessu hè pulita è se u so pacchettu di sigillatura squeeze-type hè dannatu.
2.See se u sanitizer di manu in l'buttiglia hè strattu o separatu da l'oliu è l'acqua.

3.To assicurà pulita, aduprà tramindui mani à strofinate circa 30 minuti, è sottu à u Faucet Rinse per 15 seconde. Autunno è inverno, lavate e mani era megliu daub crema per a manu, impediscenu a pelle secca crack.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy