Cumu aduprà l'occhiali protettivi

2022-03-01

Cumu adupràOcchiali protettivi

Author: Aurora   Time:2022/3/1
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co., hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
【Istruzzioni diOcchiali protettivi
1.Choose è portà Occhiali protettivi di taglia adattatu per impediscenu di cadute è tremanti durante u funziunamentu, chì affettanu l'effettu di l'usu.
2.U quadru di l'occhiali protettivi deve currisponde à a faccia per evità a fuga di luce laterale. Purtate una prutezzione per l'ochji o occhiali chì bloccanu a luce laterale quandu hè necessariu.
3.To prevene maschere, goggles prutittivu, umidità, prissioni, accussì comu a evitari danni di deformazione o ligera leakage. A maschera di saldatura deve esse insulata per prevene scossa elettrica.
4.To rimpiazzà u film prutittivu almenu una volta in 8 ore quandu u travagliu cù l 'occhiali di tipu mascara. Quandu u filtru di l'occhiali protettivi hè dannatu da oggetti volanti, deve esse rimpiazzatu in u tempu.
5.U dioptre deve esse u stessu quandu s'utilice in cumbinazioni cù a guardia è u filtru.
6.Per u tipu di furnimentu d'aria, cù polvera, maschera di saldatura di maschera di gas, deve strettamente in cunfurmità cù e disposizioni pertinenti di mantenimentu è usu.
7.Quandu a lente di a mascara hè cuperta da u fumu umitu di l'ambiente di travagliu è l'umidità exhalata di u travagliadore, chì face l'apparizione di nebbia d'acqua è affetta l'operazione, e seguenti misure ponu esse pigliate per risolve u prublema: (1) acqua. metudu di diffusione di film. Apply un acidu grassu o un agentu antifogging basatu in silicone à a lente per equalize a diffusione di a nebbia d'acqua. (2) Drenaje di aspirazione. I lenti sò rivestiti di Surfactant (sistema di resina PC) per assorbe a nebbia d'acqua attaccata. (3) metudu di vacuum. Per alcune maschere facciali cù struttura di doppia vetru, u metudu di vacuum trà dui strati di vetru pò esse aduttatu.

【Precauzioni diOcchiali protettivi
 
1. Asciugà cun un pannu limpiu, pulitu è ​​​​almacenà in una zona pulita.
2.Sharing di goggles ùn hè micca cunsigliatu è deve esse fattu prima di usu.
3.Quandu a Lens riceve un scratch, lassannu un scratch chì affetta a linea di vista di l'usu, o quandu a deformazione generale di i goggles richiede a sustituzione di i goggles.
4.Comprehensive i prudutti di prutezzione di l'ochji è a faccia deve esse mantinutu in cunfurmità cù l'impronta digitale di u manual d'istruzzioni di u produttu.

5.Dopu esse splashed da i sustanzi chimichi, lavà a mascara di l'ochju in u tempu è appiccicate, è rimpiazzà si ne necessariu.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy