Cumu aduprà u Respiratore KN95 cù Valvula Respiratoria

2022-03-16

Cumu adupràRespiratore KN95 cù valvula di respirazione

Author: Aurora   Time:2022/3/16
BAili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.

【Istruzzioni diRespiratore KN95 cù valvula di respirazione
1. Mantene uRespiratore KN95 cù valvula di respirazionein una manu, cù u clip di nasu di fronte.
2.Cover u nasu, bocca è Chin cù una mascara, è mette u clip nasu vicinu à a faccia.
3. Cù l'altra manu, tira u cordone nantu à a testa è mette sottu à l'arechje.
4.Then pull the top band to the middle of your head. Pone i dita di e duie mani nantu à u clip di u nasu di metallo, partendu da u mità, pressu u clip di u nasu in l'internu cù i vostri ditte, è move è pressu u clip di u nasu à i dui lati, secondu a forma di u ponte di u nasu.
【Precauzioni diRespiratore KN95 cù valvula di respirazione
1.Model N95 respiratore hè un respiratore cù una valvula di respirazione. A funzione di a vàlvula di respirazione hè di aiutà à sente più còmode quandu exhale in un ambiente di travagliu caldu o umitu cù una ventilazione povera o una carica di travagliu pesante.

2. U tempu d'usu: sottumessu à l'usu individuali è l'ambiente, però, quandu si trovanu difficultà di respirazione o discomfort, a contaminazione di maschera cum'è macchie di sangue o goccioline è altri corpi straneri, l'utilizatori sentenu una resistenza respiratoria più grande, i danni di maschera è altre circustanze deve esse rimpiazzati immediatamente. .

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy