Cumu aduprà a cinta adhesiva medica

2021-09-29

Cumu adupràCinta adesiva medica
A cinta medica hè morbida è respirabile, faciule d'utilizà è rapida d'utilizà, cù una piccula quantità, ùn si scivola micca, è ùn affetta micca a circulazione di sangue.
1. Aduprate manichi di cuttuni o rotuli di cuttuni nantu à l'area di vestiti cum'è un liner, è più manichi di cuttuni o rotuli di cuttuni ponu esse utilizati in i posti chì anu bisognu di aumentà a pressione o magre è osse.
2. Per piacè portate guanti protettivi.
3. Aprite u pacchettu prima di l'usu, mette u polimeru (sinteticu ortopedicu) bandage in a temperatura di l'ambienti (68-77 ° F, 20-25 ° C) l'acqua per 1-2 seconde, stringhje delicatamente a bandage per sguassà l'acqua eccessiva. {A velocità di curazione di u bendamentu di polimeru (sintesi ortopedica) hè proporzionale à u tempu d'immersione di u bandage è à a temperatura di l'acqua d'immersione: se hè necessariu una operazione più longa, l'utilizanu direttamente senza immersione}
4. Avvolgimentu spirale cum'è necessariu. Ogni circhiu si sovrappone 1/2 o 1/3 di l'larghezza di a bandage, l'imbulighjate strettu, ma ùn aduprate micca troppu forza, a furmazione hè cumpleta à questu tempu, è a banda polimerica (ortopedica sintetica) hè guarita per 30 seconde è deve esse staticu (vale à dì, per assicurà a forma di a superficia di forma. Ùn move micca); 3-4 strati sò abbastanza per e parti senza carichi. I pezzi di carica pò esse impannillati cù 4-5 strati di bandage polimeru (sinteticu ortopedicu). Quandu si stende, i bandages sò allisati è lisci, perchè ogni capa hè megliu. Per u supportu è l'aderenza, pudete liscia a bandage dopu à immersione i vostri guanti in acqua per ottene risultati megliu.
5. U tempu di curing è furmà di polimeru (ortopedicu sinteticu) bandage hè di circa 3-5 minuti (secondu u tempu d'immersione è a temperatura d'immersione di u bandage). Pudete sente u sustegnu dopu à 20 minuti.
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy