L'usu di a cinta adhesiva medica

2021-09-29

L'usu diCinta adesiva medica
1. Requisiti per l'usu di cinta medica:
1. Cinta medicale deve esse capaci di rispettà i metudi di sterilizazione currispundenti. Diversi metudi di sterilizazione anu effetti diffirenti nantu à u rendiment di u produttu. A selezzione di metudi di sterilizazione adattati di u produttu hè una parte impurtante di u disignu di u produttu.
2. L'adhesiveness di a cinta medica hè abbastanza, chì hè ancu un criteriu maiò per l'usu di cinta medica. Quandu a cinta medica deve esse appiccicata à a pelle (per esempiu, quandu hè aduprata per tovaglioli kirurggici), a cinta medica deve esse capace di appiccicà nantu à a superficia di e dati fermamente.
3. In più di l'adhesiveness di a cinta medica, hè necessariu di cunsiderà se l'adhesiveness à a pelle hè adattatu. Siccomu a maiò parte di e cassette medichi deve esse appiccicatu à a pelle, anu da esse apprupriati, micca u più forte u megliu.
4. A cinta medica richiede una viscosità moderata, mentre chì a cinta ordinaria richiede una forte forza di buccia. U mutivu hè chì a cinta medica ùn deve esse tingling quandu hè strappatu da a pelle, ma ùn deve esse appiccicosa è caduta da a pelle, cusì U stickiness deve esse moderatu.
Siconda, l'usu di cinta medica
1. Pulite è disinfettate a pelle prima di applicà a cinta medica, è aspittà per un tempu.
2. Attach smoothly. Applicà a cinta flatly da u centru à l'esternu sottu a cundizione di nisuna tensione. Per fà chì a cinta aderisce fermamente à u dressing, deve esse almenu 2,5 cm contr'à a pelle à u latu di u dressing.
3. Press avanti è avanti nantu à a cinta per esercite u più grande effettu di l'adesivo.
4. Loosen ogni estremità di a cinta quandu sguassate, è sguassate gradualmente tutta a larghezza di a cinta versu a ferita per riduce u cracking di u tissutu curativu.
5. Quandu sguassate a cinta medica da a zona piluta, deve esse sbuchjata à longu u longu di i capelli. Quandu si usa a cinta medica, deve esse attentu à prevene l'applicazione diretta à a pelle dannata è quelli chì anu allergii di a pelle seguite i cunsiglii di u duttore.
Cinta adesiva medica
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy