Cumu disinfettà l'internu cù un disinfettante senza acqua à 75% d'alcool?

2021-10-11

Cumu adupràDisinfettante senza acqua à 75% d'alcool
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co., hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipaggiamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
A disinfezione è u scopu di l'usu sò diffirenti per diverse cuncentrazioni d'alcohol. Dipende da i bisogni specifichi per sceglie un disinfettante più adattatu. Allora cumu disinfettà l'internu cù un disinfettante senza acqua à 75% d'alcool? Quandu si disinfettate l'internu cù l'alcohol di questa cuncentrazione, deve esse attentu à pruibisce strettamente i fiammi aperti per evità l'esplosione. Chì ghjè u metudu di usu di disinfettante? Fighjemu un ochju à queste introduzioni di cuntenutu cunnessi. Pudete amparà di più nantu à u cuntenutu ligatu.

Prima di usu 75% Alcohol Disinfettante senza acqua, pulisce i materiali inflammabili è combustibili circundanti, è ùn spruzzate micca direttamente in l'aria. L'alcohol hà un puntu di ignizione bassu. Si ignite spontaneamente quandu espostu à u focu o u calore. Quandu l'utilizanu, ùn avvicinate micca fonti di calore o fiamme aperte. Disinfettate a superficia di l'apparechju. Spegne l'alimentazione è aspetta chì l'apparechju si rinfriscà. Sè sguassate a stufa di a cucina cù l'alcoolu, spegne prima. Fonte di u focu per evità a deflagrazione causata da a volatilizazione di l'alcohol. Quandu in usu, a tappa superiore di u cuntinuu deve esse chjusu immediatamente dopu ogni usu, è hè strettamente pruibitu di lascià aperta.


We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy