Cumu trattà cù l'abrasioni

2021-10-22

Cumu trattà cù l'abrasioni
Autor: Jacob Time: 20211022

E persone in a vita è u travagliu inevitabbilmente bump bump per causà traumu, i picculi feriti ponu esse trattati da elli stessi, ma hè ancu appruvatu per a disinfezione puntuale di a ferita, altrimenti pò esse infezzione secundaria. Allora cumu fà a disinfezione di ferite hè u modu currettu per trattà cun ella? I seguenti sòdui metudi cumuni di disinfezione di feriteper l'abrasioni è i graffi è quattru droghe cumuni per a disinfezione di ferite.


A ferita sanguinante
In circustanze nurmale, e ferite chjuche cessanu di sanguinà per sè stessu. In casu di necessariu, appughjà delicatamente a ferita cù un pappu pulitu o una bandage finu à chì l'emorragia si ferma. Se u sanguinamentu ùn si ferma sempre, cercate assistenza medica.



A disinfezione di ferite
A ferita superficiale pò sceglie u voltu di iodu o u disinfettante cù pocu irritazione à l'urganizazione di a pelle (per esempiu, u spray di disinfettazione di a superficia di a ferita di 100 stati più) per a disinfezzione di ferita, è poi cooperà cù saline fisiologicu o acqua flushing. Ùn hè micca cunsigliatu di utilizà perossu di l'idrogenu o alcolu per disinfettà a ferita, perchè hè irritante è micca favurevule à a cicatrisazione di ferita.

Aduprate vaseline o un unguentu anti-infettivi
Dopu a pulitura di a ferita, applicà delicatamente una strata di vaselina nantu à a ferita per impediscenu di mantene umitu, chì hè favurevule à a guariscenza di a ferita è ùn hè micca faciule di lascià cicatrici. Se i sintomi di co-infezzione si trovanu in a ferita, hè cunsigliatu un unguentu anti-infezzione, cum'è l'unguentu Mupiroxacin.

Attaccà una ferita
Coperta a ferita cù una gasa pulita è assicuratevi di cambià almenu una volta à ghjornu. Se a gasa tocca l'acqua o diventa brutta, cambiala immediatamente.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy