Quattru medicini cumuni per a disinfezione di ferite

2021-10-27

Autor: Jacob Time: 20211027
Tintura di iodu
Iodu excitant, deve evitari lucale grande dosi, grande area usata per a disinfezione di ferita, altrimenti pruvucarà un dolore severu insupportable. À u stessu tempu, u iodu ùn hè micca adattatu per a mistura di pozioni rosse à u stessu tempu, micca solu perde l'effettu di a disinfezione di a ferita è l'effettu di sterilizazione, è corroderà a pelle è causanu ulcerazione.
Alcolu
Salviettine per la disinfezione di Aloesò a vostra bona scelta. L'alcoolu pò distrughje e cellule è anu una forte irritazione, per quessa ùn pò micca esse usatu per a disinfezione di a mucosa di l'ochji, u nasu, a bocca è altre parti di a ferita, l'ulcerazione è u riempimentu. L'alcohol ùn hè micca adattatu per disinfettà e ferite più profonde perchè hè difficiule di ghjunghje più in a ferita è ci hè un risicu di infezzione di tetanus. Producemu alta qualitàSalviettine di disinfezione.
Volt di iodu
Iodophor alcolu è iodu excitant menu, u dulore chì porta hè più debule, adattatu per esse usatu à a disinfezione di ferita più dunque. Appena quandu daub ferita, riduce u nùmeru di daub avanti è avanti quantu pussibule.
Spray disinfettante per ferite
Nta l'ultimi anni, assai prudutti di disinfettazione irritanti sò apparsu nantu à u mercatu, ci sò assai tipi di spray. Cum'è u spray di disinfezione di ferite Baiduobang cumuni. Senza alcolu, sapori è culori, stu spray di disinfezione di ferite hè estremamente lieve è irritante per l'omu, è hè 99,99% efficace contr'à staphylococcus aureus, Escherichia coli, Pseudomonas aeruginosa è Candida albicans, micca solu per adulti, ma ancu per i zitelli. , u disignu di ugello spray di disinfettante di ferita rende a ghjente sicura è còmuda quandu si usa.



We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy