Hè utile a sedia di toilette?

2021-11-03

Autore: Lily Time: 2021/110/3
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipaggiamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Sedia di toilettehè un tipu d'apparechju sanitariu in u campu di l'approvvigionamentu di l'edificazione è u materiale di drenu. Implementà e caratteristiche tecniche principali di u mudellu di utilità hè chì: in l'attrezzamentu esistente in forma di s trap top open, installà una pulizia di u bullone, simile à un drenu nantu à a stallazione di cuntrollu di bocca o di pulizia di a bocca pulita siltation, implementà dopu à siltation, utilizatore pò aduprà sta pulizia dolce u bolt hè còmuda, viloci è siltation salute, economica è pratica.
Sedia di toilettepò esse divisu in u corpu siparatu sedia implementu è u corpu cunnessu pusatu implementà dui tipi, generale, u corpu separatu pusà implementà u locu pigghia un spaziu un pocu più grande, u corpu cunnessu si mette in implementu postu pigghia un spaziu per vulete un pocu più chjucu. L'apparizione di l'implementazione supplementu, separata di u corpu deve apparisce più tradiziunale, u prezzu hè relativamente prezzu ancu, u corpu unitu si mette in opera per vulè apparisce rumanzu un pocu più altu, u prezzu hè relativamente più altu.
Sedia di toilette, e so caratteristiche tecniche hè in l'apertura superiore di trappula di tippu S di toilette esistenti, installatu un bullone di pulizia, u bullone di pulizia hè principalmente cumpostu di bocca d'ispezione è pistola di bolt di pulizia, bocca d'ispezione hè incrustata in a bocca riservata di trappula di tipu UPPER S, u bolt di pulizia. pistola hè usata à caccià u strumentu bluccatu.


We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy