Cumu aduprà l'atomizzatore di l'adultu è u zitellu in casa currettamente?

2021-11-12

Autore: Lily Time: 2021/1112
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipaggiamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Cumu adupràAtomizzatore di famiglia per adulti è zitelli: Preparazione
Mettite l'atomizzatore nantu à una tavola pulita o tavula, inserisci in l'atomizzatore di cunnessione preparatu è l'adattatore di putenza, è cunnette a macchina.
Cumu adupràAtomizzatore di famiglia per adulti è zitelli: Mette in a medicina. Unscrew a tazza di neutralizazione è mette in a medicina preparata.
I seguenti passi deve esse seguitu per a piazza di droga:
1. Per droghe pre-mixed: apre a tazza neutralizer, mette a droga in questu, è dopu cunnette a tazza neutralizer à a tappa di nebulizer, è u tubu d'ossigenu à a tazza neutralizer. 2. Mette in a medicina chì ci vole à mischjà: A:. Aduprate una siringa per inhale a medicina secondu a dosa di medicina chì u duttore vi dice. Assicuratevi di caccià tutte e bolle d'aria. B:. Pour a medicina in a tazza atomizzante. Pudete injectà più di un tipu di medicina in a tazza di neutralizazione. Per esempiu, pudete mischjà Porticu è Tintoretto è dà i dui tipi di medicina à u vostru zitellu à u stessu tempu. C: Allora cunnette a tazza di l'atomizazione è a tappa di l'atomizazione.
Nota: Una quantità propria di medicina liquida deve esse messa in a tazza di atomizazione, in generale 2 ~ 7ml (ùn supira micca 8ml). Perchè ci hè troppu pocu di medicina liquida, a medicina liquida ùn pò micca esse aspirata, nè atomizzata. A massa medica liquida farà chì a parte atomizzata di a medicina liquida sia coperta da a medicina liquida, è cusì ùn pò micca esse atomizzata.
Cumu adupràAtomizzatore di famiglia per adulti è zitelli: principià l'atomizazione
1.Use una maschera facciale per copre strettamente u nasu è a bocca di a persona chì deve atomizà. S'ellu hè un zitellu, ùn lasciate micca u pacifier in a bocca di u zitellu. Sè vo aduprate un tubu di l'interfaccia, mette u tubu di l'interfaccia trà i denti superiori è inferiori è imbulighjate u tubu d'interfaccia strettu cù i vostri labbre.
2. Accende u compressore. Una nebbia di medicina serà liberata da u compressore di maschera.

3. Respira lentamente per bocca. Dopu ogni 3 o 4 respirazioni, pigliate un respiru profundo.

4. Quandu a mascara o a bocca ùn emette più nebbia, tocca a camera di spray 3 o 4 volte per vede s'ellu ci hè una nebbia eccessiva. Quandu nisuna nebbia hè liberata dopu à toccu a camera di atomizazione, significa chì tutta a medicina hè stata aduprata.

5. Mantene a maschera nantu à a faccia finu à chì ùn hè micca liberata nebbia, poi sguassate a maschera nantu à u nasu è a bocca, o caccià a bocca da a bocca, è spegne u compressore.


We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy