L'usu è l'attuazione di u saccu d'acqua calda?

2021-11-29

Autore: Lily    Tempu: 2021/11/29
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Usi diBorsa d'acqua calda
1. Apply back to allieve a tosse
Riempi uBorsa d'acqua caldacù l'acqua calda è imbottite cù una spugna fina o tela nantu à u spinu. Pò dilate i vini sanguini in u trattu respiratoriu, trachea, pulmoni è altre parti è accelerà a circulazione di sangue. L'acupoints pulmonari situati nantu à u spinu anu a funzione di trattà u qi pulmonariu. Dunque, i sacchetti d'acqua calda sò spessu usati per applicà à u spinu. Ùn solu u meridianu di a vejiga è u canali di u guvernatore ponu funziunà nurmale, ma ancu permettenu à l'acupoints di i pulmoni di stà attivamente in guardia. Ci sò benefici.
2.Apply l'ipnosi di u collu
Ci hè Anmian acupoint nantu à u collu, chì hè principarmenti utilizatu per trattà l'insomnia è u mare. Metti uBorsa d'acqua caldanant'à u spinu di u to collu prima di andà in lettu, vi sentite gentile è còmode. Prima, e vostre mani si scaldanu, è lentamente i vostri pedi si sentenu ancu caldi, chì ponu ghjucà un effettu ipnoticu.
3. Allevià u dulore
Aduprà aBorsa d'acqua caldaper cumpressà u dulore lucale per circa 20 minuti ogni volta, chì ponu efficacemente prumove a circulazione di sangue, accelerà l'assorbimentu di congestioni è exudate, è ghjucanu u rolu di riscaldamentu di i meridiani, dispelling u friddu, attivendu sangue è dragage collaterals, è alleviate u gonfiore è u dulore lucali.
Attuazione diBorsa d'acqua calda
1.L'acqua fogera ùn deve esse versata. L'acqua calda à circa 90 gradi Celsius hè ghjustu per impedisce chì a gomma invechje in anticipu.
2 Ùn riempite micca troppu, fate à 2/3 di a buttiglia d'acqua calda, poi sguassate l'aria in u saccu è stringhje u plug.

3 Versa l'acqua dopu l'usu, è poi soffia un pocu d'aria per impedisce chì u muru internu si appiccichi è pendu à l'inversu.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy