L'usu è l'attuazione di u saccu di urina in silicone ?

2021-12-01

Autore: Lily    Tempu: 2021/12/1
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Istruzzioni per l'usu diBorsa di raccolta di urina in siliconedi l'omu
1.First lavate u Silicone Urine Collector Bag cù acqua o aria per impediscenuBorsa di raccolta di urina in siliconeda appiccicà.
2.Tie a fascia elastica di fissazione intornu à a cintura, è mette u pene in u Silicone Urine Collector Bag.
3.Separate i dui sacchetti longu nantu à u cinturione di fissazione elastica da a mità di e duie radiche di a gamba, è cunnetta cù e duie straps curtite nantu à u cinturione di fissazione elastica. Accende l'interruttore di scarico in u saccu di plastica. Appendi luBorsa di raccolta di urina in siliconeaccantu à u lettu, pronta à aduprà
4.Se u saccu di drenaje righjunghji u 80% di u liquidu, pudete apre u portu di drenaje sottu per drenà u liquidu.
Istruzzioni per l'usu di u saccu di urina in silicone per a donna
1.Prima sciacquate u saccu di urina di silicone cù l'acqua o l'aria per impedisce chì u saccu di urina di silicone si appiccica.
2. Attaccà a banda elastica di fissazione intornu à a cintura è allineate l'apertura di l'uretra à u spaziu di l'urinale di silicone.
3.Separate i dui sacchetti longu nantu à u cinturione di fissazione elastica da a mità di e duie radiche di a gamba, è cunnetta cù e duie straps curtite nantu à u cinturione di fissazione elastica. Accende l'interruttore di scarico in u saccu di plastica. Appena u saccu di urina plastica vicinu à u lettu, prontu à aduprà
4. Se u saccu di drenaje righjunghji u 80% di u liquidu, pudete apre u portu di drenaje sottu per drenà u liquidu.
Attenzione diBorsa di raccolta di urina in silicone
1.Align u pene è l'apertura uretrale cù l'apertura di l'urina di silicone per prevene a fuga d'urina
2.U funnel di silicone hè strettamente cunnessu à u tubu di plastica
3. Ùn importa micca a pusizione di u receptore urinariu, u cateteru di plastica deve esse più bassu di a pusizione di l'imbutu di silicone, è u saccu di u cateteru urinariu è u cateteru di plastica deve esse evitata da torce.

4.Per un usu à longu andà, mantene a zona di cuntattu trà u receptore di l'urina è a pelle secca è igienica.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy