Chì ghjè a funzione di l'occhiali protettivi medichi? Pò esse riutilizatu ?

2021-12-03

Autore: Lily    Tempu: 2021/12/3
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Parrannu diOcchiali protettivi medichi, In fatti, ci sò parechji tippi di occhiali protettivi medichi nantu à u mercatu. Parechje persone scontru assai in a so vita. Per esempiu, a ghjente ordinaria usa vetri anti-ultraviolet all'aperto, vetri anti-impattu in fabbrica è vetri anti-chimici. Inoltre, ci sò vetri di saldatura, vetri protettivi laser è occhiali protettivi medichi utilizati in ospedali.
In generale, i vetri protettivi sò in realtà divisi in duie categorie: occhiali protettivi è maschere protettive. A funzione principale hè di prevene i vetri è a faccia da a radiazione di onde elettroniche cum'è i raghji ultraviolet, i raghji infrared è i micru. À u listessu tempu, pò ancu evità u polu, u fumu è u metale. , Sabbia, ghiaia, detriti, è fluidi di u corpu clinicu, spruzzi di sangue, chì causanu ferite o infizzioni.
Cosa hè a funzione diOcchiali protettivi medichi? In quali circustanze pò esse usatu?
1. Quandu eseguisce u diagnosticu, u trattamentu è l'operazioni di infermiera, u sangue di u paci, fluidi di u corpu, secrezioni, etc. pò esse splashed.
2. Quandu hè necessariu d'avè un cuntattu strettu cù i malati cù e malatie infizziose sparse da gocce.
3.Eseguite operazioni à corta distanza cum'è tracheotomia è intubazione tracheale per i malati cù infizzioni respiratorii. Quandu u sangue, i fluidi di u corpu è e secrezioni ponu esse spruzzati, una maschera protettiva tutale deve esse aduprata.
Precauzioni per l'usu di Precauzioni per l'usu di Precauzioni per l'usu diOcchiali protettivi medichi:
1. Hè necessariu di cunfirmà se i vetri sò danati prima di portà;
2. Hè necessariu di cunfirmà s'ellu i vetri sò solti o solti prima di portà, per evità a prutezzione incompleta è l'esposizione;
3. Hè bisognu à esse pulita è disinfettata dopu ogni usu.

CanOcchiali protettivi medichiesse riusu?

Attualmente, i prudutti protettivi in ​​ospedali includenu principalmente maschere dispunibuli, vestiti protettivi, occhiali (occhiali protettivi di isolamentu medicale), etc. Frà elli, maschere dispunibuli, vestiti protettivi, etc. ùn ponu micca esse riutilizzati, ma i Vetri protettivi medichi ponu esse riutilizzati dopu a disinfezione è a sterilizazione. , Ma avete bisognu di attentu per cunfirmà s'ellu ci sò cundizzioni spiciali cum'è sfocatura è cracking di a lente. Se ci sò cundizzioni rilativi, deve esse rimpiazzatu.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy