Chì ghjè u rolu di l'Atomizzatore per l'adulti è i zitelli di a famiglia?

2021-12-10

Autore: Lily    Tempu: 2021/12/10
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Chì ghjè u rolu diAtomizzatore per adulti è zitelli in casa:
1. UL'atomizzatore per l'adulti è i zitelli di a famiglia pò atomizàa medicina in particeddi minusculi attraversu un certu metudu, per chì a medicina pò entre in u trattu respiratoriu umanu per respirazione è inalazione, per avè un effettu terapeuticu nantu à a malatia. L'usu di l'Atomizzatore per l'adulti è i zitelli per trattà e malatie respiratorie hè u metudu di trattamentu più cumuni è rapidu.
2. Umidificatore di l'aria hè ancu un tipu di atomizer. U so scopu hè di aghjunghje umidità à l'aria. L'umidificatore di l'aria libera una grande quantità di ioni negativi di l'ossigenu durante u prucessu di atomizazione, chì ponu aumentà in modu efficace l'umidità interna è moisturize l'aria secca. À u stessu tempu, pò sguassà l'odori per fà l'aria più fresca, è pò ancu rinfriscà l'umidità à u corpu umanu è moisturize a pelle.
3. Part of the Household adult and child Atomizer pò esse usatu cum'è hairspray, spray paint è altre necessità di ogni ghjornu per hair styling.
Materie chì necessitanu attenzione quandu si usanuAtomizzatore per adulti è zitelli in casa:
1. Pruvate micca di cunsumà l'alimentariu è sciacquate a bocca una meza ora prima di l'atomizazione. Altrimenti, hè prubabile di causà vomiting causatu da l'estimulazione di l'aerosol durante u prucessu di inalazione.
2. Aduprà u megliu mètudu di respira durante u prucessu di atomization. In casu di sufocazione o spasm tracheale, a nebulizazione deve esse firmata in u tempu. Fighjate a cundizione fisica, se a cundizione hè seria, avete bisognu di cumunicà cù u duttore in tempu.
3. Rinse a bocca prontu dopu atomization. Se aduprate una maschera per l'atomizazione, avete bisognu di pulizziari a vostra faccia

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy