Cumu utilizà l'AED Trainer Automated External Defibrillator Teaching First Aid Training For CPR School Bilingual Teach Tools

2021-12-13

Autore: Lily    Tempu: 2021/12/13
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Passi à adupràAED Trainer Automated External Defibrillator Teaching First Aid Trainer For CPR School Bilingual Teach Tools
UAED Trainer Automated External Defibrillator Teaching First Aid Trainer For CPR School Bilingual Teach Tools custituisce un sistema di respirazione artificiale attraversu un cilindru d'ossigenu, una bola di respirazione manuale è una maschera di respirazione. Cunduce l'ossigenu à u paci mentre u travagliu respira, perchè u paci asfissiatu pò ricuperà rapidamente è riduce a perdita di cellule cerebellari per l'ipoxia. Perchè a freccia di respirazione artificiale è u voluminu espiratoriu pò esse cuntrullatu convenientemente secondu a cundizione di u paci, l'operazione hè simplice è ùn hà micca bisognu di una fonte di energia, è ancu i non prufessiunali ponu aduprà liberamente. Per quessa, hè largamente utilizatu in i centri d'urgenza è d'urgenza di l'uspidale, in quantu à a lotta di u focu, industriale è minera, è salvata d'urgenza. , Unu di l'equipaggiu necessariu in l'industria di riparazione d'urgenza.
1.Ensure chì a via aerea hè sbloccata è attrae l'uggetti stranieri in bocca.
2. Respirazione artificiale automatica, dispusitivu di aspirazione, tubu di aspirazione, maschera di sigillatura (L, M, S,), saccu d'aria di prova, apertura, tavola di cilindru d'ossigenu, buttiglia di umidificazione, metru di flussu, tubu di riempimentu d'alta pressione (750px), trachea (grande). , Picculu è mediu).
3. Umidificazione è assorbimentu di l'ossigenu, maschera di inalazione d'ossigenu cù tubu, cumpostu di cilindru d'ossigenu 300L in lega d'aluminiu ligeru.
4. Operate da un buttone, facile à aduprà.
5. Small, light, compact, easy to carry and move. Controlu pneumaticu di l'aria, ùn hè micca necessariu alimentazione elettrica.
6. In più di inhaling l'ossigenu, hè furnutu cù un respiratore artificiale automaticu chì pò aghjustà a freccia di respirazione è a cuncentrazione di l'ossigenu, chì pò esse usata quandu a respirazione hè difficiule o ferma a respirazione. Prima di l'arrivu di l'ambulanza, u putere di risposta d'urgenza pò esse esercitatu.
7. Nantu à una stretcher o in una vittura, pò esse usatu mentre move u paci. Spécialement adattatu per e cliniche di a cumunità, fabbriche è mine, cumbattimentu di u focu, trasferimenti in spitali, etc. Ancu i non prufessiunali ponu aduprà liberamente.

8. Solu l'ossigenu hè cunsumatu, è pò esse usatu ripetutamente s'ellu hè pienu d'ossigenu.

9. U tempu di a respirazione artificiale pò esse automaticamente, manualmente, è liberamente cambiatu per facilità a spedizione di l'aria o u massaggio cardiacu currispundente.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy