U metudu di usu Medical Stethoscope

2021-12-15

Autore: Lily    Tempu: 2021/12/15
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
UStethoscope medicalehè unu di l'equipaggiu medicale cumuni in a pratica clinica, è hè diventatu gradualmente u rappresentante di i medichi. Allora sapete cumu utilizà un Stetoscopiu Medicu? Amparate à aduprà u Stetoscopiu Medicu. Fighjemu un ochju !
1.How à aduprà uStethoscope medicale
1.1. Mettite l'auriculare binaurale in l'arechja, mantene l'auriculare per ghjunghje à a parte necessaria, è poi eseguite u diagnosticu è l'ascoltu;
1.2. Sicondu e diverse esigenze, sceglite l'auriculare chì avete bisognu; Stu Stetoscopiu Medicu hè dotatu di blocchi d'orecchie grandi è chjuchi, muntati nantu à un tamburu rotativu à doppia testa, chì include una valvola di leva anti-errante assai precisa.
1.3. Mettite l'auriculare binaurale in l'arechja.
1.4, toccu ligeramente u diafragma cù a manu, pudete sente u sonu, cusì pudete cunfirmà chì u Stetoscopiu Medicu hè in un statu di standby.
1.5. Se ùn pudete micca sente a vibrazione di u diafragma cù a manu, girate a testa di l'arechja à 180 ° è sente un sonu di clic, chì indica chì hè in u locu, di fronte à u latu oppostu.
1.6, dopu, toccu u diafragma cù a manu, duvete sente una vibrazione in questu mumentu, chì significa chì u Stetoscopiu Medicu hè stallatu per l'usu.
1.7. À questu tempu, pudete adupràStethoscope medicaleper diagnosticà u paci hè verificatu.
U tubu di l'orechja hè inclinatu in avanti per portà a manera curretta di portà un Stetoscopiu Medicu:
U Stetoscopiu Medicu hè cuncepitu cù un tubu di l'orechja ergonomicu patentatu è u sinus di l'orechja chì cunforma à l'angolo di u canali di l'orechja. Si adatta comodamente à u canali di l'orechja di l'ascoltatore senza fà vi sentu stancu è scomodu. Prima di mette u tubu di l'orechja, tira u tubu di l'orechja di u Stetoscopiu Medicu versu l'esterno; u tubu di l'orechja di metallu deve esse inclinatu in avanti è mette u tubu di l'orechja in u vostru canale di l'orechja esterna per chì u sinus è u vostru canali di l'orechja sò chjusi; a dimensione di u canali di l'orechja di ogni persona Hè diversu, pudete sceglie un sinus di l'arechja di a dimensione adatta. Se u metudu di vestizione hè currettu, ma a strettezza di u sinus di l'orechja è u canali di l'orechja ùn hè micca bona, è l'effettu di l'auscultazione ùn hè micca bonu, per piacè tirate u tubu di l'orechja per aghjustà a so elasticità. U metudu di vestizione improperu, u sinus di l'orechja è u canali di l'orechja ùn sò micca vicinu, causarà un effettu di auscultazione poveru. Per esempiu, quandu u tubu di l'orechja hè purtatu à l'inversu, serà completamente inaudible.
Pulisce i detriti: Se uStethoscope medicalehè stata guardata in a sacchetta o ùn hè micca mantinuta regularmente, u filu, a fibra o a polvera di a robba pò bluccà u tubu di l'orechja di u Stethoscope Medical. U mantenimentu regulare è a pulizia pò evità l'occurrence di e situazioni sopra.

Verificate a strettezza: L'effettu di trasmissione di sonu d'alta qualità di uStethoscope medicalehè in relazione cù a strettezza trà u stetoscopiu è a superficia di u corpu di u paci, è trà u Stetoscopiu Medicu è u canali di l'orechja di l'ascultore. I pezzi di l'orecchie allentate, u tubu Y allughjatu è u tubu Y danneggiatu affettanu a stretta. U megliu u fit, u più precisamente u sonu da u corpu di u paci pò esse trasferitu à l'arechje di l'auditore. Allora verificate u statutu di u Stetoscopiu Medicu spessu

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy