U metudu di usu Mercury Sphygmomanometer

2021-12-17

Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Usfigmomanometru à mercuriuhè un tipu di sphygmomanometer, è hè un sphygmomanometer chì a so struttura principale hè u mercuriu. Hè natu in Inghilterra in u 1928. U primu sphygmomanometer hè stata utilizata per misurà a pressione di sangue di i cavalli, è più tardi hè stata utilizata per misurà a pressione di u sangue di u corpu umanu.
Usu
1. Reduce i cambiamenti fisiologichi durante a misurazione di a pressione di sangue. A misurazione di a pressione di sangue deve esse realizatu in una stanza tranquilla è calda per assicurà chì u paziente ùn manghja, fuma, beie caffè o riempie a vejiga in pocu tempu, è spiegà u metudu di misurazione di a pressione di sangue per riduce l'ansietà di u paziente. sentu.
2. Quandu u paci piglia a pusizioni seduta, u spinu deve esse appughjatu contru à u spinu di a sedia, i gammi ùn deve esse attraversati, è i pedi deve esse flat. Indipendentemente da chì u paci hè pusatu o supine, u puntu mediu di i membri superiori deve esse à u livellu di u core, è riposu per 5 minuti dopu a postura.
3. Aduprà asfigmomanometru à mercuriuquantu pussibule. Sè vo aduprate un sphygmomanometer senza superficia, verificate se u puntatore hè in a pusizione 0 à l'iniziu è dopu à a fine di a misurazione di a pressione sanguigna, è evità qualchì picculu detritu da appiccicà l'indicatore à a pusizione 0, è ogni 6 mesi Calibrate. u sphygmomanometer senza livellu una volta; allineate a mità di u sphygmomanometer di mercuriu è u dial di u sphygmomanometer senza livellu à i vostri ochji.
4. U saccu d'aria di u bracciu deve esse capaci di circundà 80% di u bracciu superiore è 100% di u bracciu superiore di u zitellu, è a larghezza deve copre 40% di u bracciu superiore.
5. U cufflu deve esse ligatu cunfortu à u coddu superiore nudu di u paci per un inch, è u globu deve esse situatu sopra l'arteria brachial. Quandu si gonfia, a pressione sistolica pò esse stimata toccu a fluttuazione di l'arteria brachial, è battendu quandu a pressione sistolica hè misurata. Spariscerà.
6. Pone u capu d'auscultazione nantu à l'arteria in u bordu più bassu di u cuff, è inflate rapidamente u cuff per ghjunghje à 2.67 ~ 4.00kpa sopra à a pressione di sangue stimata da u pulse, è dopu apre a valvula di deflation per fà u flussu di l'airbag à 0.267. ~ 0.400kpa per seconda Deflate à una velocità.
7. Attenti à l'apparizione di u primu sonu (Fase I di korotkoff), quandu a voce cambia (Fase IV) è quandu u sonu sparisce. Quandu si sente u sonu di korotkoff, duvete deflate à un ritmu di 0.267kpa per battitu.
8. Quandu avete intesu l'ultimu sonu korotkoff, avete da cuntinuà à deflate lentamente à 1.33kpa per sapè s'ellu ci hè un gap auscultation, è poi deflate à una vitezza approprita.
Precauzioni
1. Per via di a direzzione di u flussu di sangue, a prissioni sanguigna misurata da a manu manca è a manu diritta sò generalmente diverse; di solitu u valore di prissioni sanguigna di a manu diritta sarà ligeramente supiriuri à quellu di a manu manca, ma a diffarenza trà 10 è 20 mmHg hè normale, ma u record deve esse altu. I dati misurati prevaleranu. Se a diffarenza trà e mani hè più di 40-50 mmHg, pò esse chì u vinu sangu hè bluccatu. Hè megliu cunsultà un duttore per scopre a causa.
2. Ùn hè cunsigliatu di misurà a pressione di sangue solu una volta. Duvete misurà a vostra pressione sanguigna parechje volte à ghjornu è arregistrallu per capiscenu i cambiamenti in a vostra pressione sanguigna in un ghjornu.
3. Hè megliu per misurà a prissioni sanguigna in un umore rilassatu in a vostra casa, perchè quandu certi pirsuni misurà a so pressione sanguigna in una istituzione medica, si sentenu nervosi quandu face u persunale medico in vestiti bianchi, chì aumenterà a pressione di sangue. Ipertensione", a misurazione di a pressione di sangue in casa pò superà sta situazione.
4. Tradiziunalesfigmomanometru à mercuriuserà affettatu da l'espansione termale è a cuntrazione, è deve esse calibrate à zero in media ogni sei mesi.


We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy