Cumu utilizà a pompa di infusione di siringa medica di chimioterapia portatile per l'uspidale

2021-12-20

Cumu aduprà uPompa di infusione di siringa medica di chimioterapia portatile per l'uspidale
Autore: Lily    Tempu: 2021/12/20
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
U metudu di aduprà uPompa di infusione di siringa medica di chimioterapia portatile per l'uspidale
1. Preparate a medicina liquida in a sala di trattamentu secondu l'urdinamentu di u duttore, verificate a qualità di u liquidu, deterioramentu, decolorazione, turbidità, s'ellu a bocca di l'buttiglia hè solta, a data di scadenza, è dopu chì hè currettu, hà vistu apertu, disinfettatu cù u tampone di cuttuni Andofu, sughjendu a medicina liquida, è eseguisce l'operazione aseptica U principiu hè di aghjunghje a medicina è mischjà bè. Indicate u nome, u numeru di lettu, u nome di a medicina aghjuntu è a dosa nantu à l'etichetta di a buttiglia. Pregunte à a seconda persona per verificà è assiste à u paci in una pusizioni cunfortu.
2. Aghjustate a velocità di l'infuzione è u voluminu di infuzione predeterminatu secondu i cunsiglii di u duttore (presse a "selezzione" nantu à u pannellu di a pompa di infuzione per aghjustà).
3. Fissate u tourniquet, sceglite u vinu sangu currettamente, alluntanate u tourniquet, è dopu à l'asciugatura, preparanu u patch di infuzione, appiccicate u tourniquet, è di novu, u tourniquet, eseguite a puntura, è riparà currettamente (cum'è l'infuzione). prucedure operative).
4. Registrate a medicina, u voluminu di liquidu è a velocità di infuzione in a pompa di infuzione

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy