A funzione di Fall Alarm

2021-12-22

A funzione diAlarma di caduta
Autore: Lily    Tempu: 22/12/2021
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Perchè e funzioni di tutte e parte di u corpu sò degradanti, a ghjente hè propensu à caduta, è l'occurrence di caduta pruvucarà danni incommensurable à u corpu è a mente di l'anziani. Cù a migliione significativa di u livellu di a scienza è a tecnulugia, u campu di l'applicazione di a tecnulugia di sensori inerziali hè diventatu più è più estensivu, in particulare in u campu di a rilevazione di caduta in l'ultimi anni, chì riduce assai u costu di ricerca è sviluppu di Fall Alarm.
A tecnulugia di rilevazione inerziale assume principalmente duie funzioni in l'applicazione di a rilevazione di caduta. Da una banda, monitoreghja u cumpurtamentu di ogni ghjornu di l'anziani in tempu reale, è da l'altra banda, usa algoritmi di calculu di postura correlati per analizà è ghjudicà l'occurrence di u cumpurtamentu di caduta.
Funzione diAlarma di caduta
1.Quandu l'anziani apertiAlarma di caduta,Fall Alarm pò mandà un missaghju d'avvertimentu à u centru di surviglianza, pò capisce se l'anziani si alzanu.

2. Piglià a medicina per ricurdà a funzione: quandu u vechju era malatu, piglià a medicina pò fà u vechju torna in salute u più prestu pussibule, ma per via di u vechju hè più vechju, spessu si scurdate di piglià a medicina, allura l'alarma pò esse stabilitu à traversu a piattaforma di ogni tirminali, pò lassari lu in un certu piriudu tempu, ogni vota un prompt vocale, invià l 'anziani à piglià a medicina, in ordine per assicurà chì u vechju torna à a salute u più prestu pussibule.

3.Children o parenti ponu accede è dumandà l'infurmazioni di l'anziani attraversu a reta remota.

4. Funzione di analisi di situazione storica


We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy