Cumu aduprà a maschera d'ossigenu

2021-12-29

Cumu adupràMascara d'ossigenu
Autor: Lily    Tempu: 2021/12/29
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
U Metudu di usuMascara d'ossigenu
(1) Preparate l'articuli necessarii necessarii per a maschera d'ossigenu, verificate currettamente u numeru è u nome di u lettu, pulite a faccia è e mani prima di l'operazione, portate una maschera, ordinate i vostri vestiti persunali è impediscenu di cadere l'articuli.
(2) Installa un metru d'ossigenu dopu l'ispezione è verificate s'ellu hè sbloccatu à u stessu tempu. Installa u core di l'ossigenu, installate a buttiglia di umidificazione, è verificate se l'equipaggiu hè stabile è in boni cundizioni di travagliu.
(3) Verificate se a data di u tubu di inalazione d'ossigenu hè in u periodu di garanzia. Verificate segni di fuga d'aria è assicuratevi chì u tubu di l'ossigenu hè in bonu cundizione. Cunnette u tubu di inalazione di l'ossigenu à a buttiglia umidificante per assicurà chì a cunnessione hè stabile, è à u stessu tempu accende u switch per aghjustà u flussu di l'ossigenu.
(4) Verificate di novu u tubu di l'ossigenu per pruvà s'ellu hè sbloccatu è senza perdite. Verificate s'ellu ci hè umidità à a fine di u tubu di l'ossigenu. Se ci sò gocce d'acqua, sguassate a secca in u tempu.
(5) Cunnette u tubu d'ossigenu è a maschera di a testa, è assicuratevi chì a cunnessione hè intacta per assicurà chì ùn ci sarà micca prublemi in u statu di travagliu. Dopu chì u cuntrollu hè currettu, mette unmaschera d'ossigenu. Cù una maschera faciale, a stretta è a cunsulazione di u clip nasale deve esse aghjustatu.
(6) Dopu à mette nantu à umaschera d'ossigenu, registrà u tempu è u flussu di inalazione di l'ossigenu in u tempu, è fate round attenti per osservà u statu di inalazione di l'ossigenu per un rendiment anormale.
(7) Quandu u tempu di usu di l'ossigenu righjunghji u standard, ferma l'ossigenu in u tempu, sguassate a maschera, spegne u metru di flussu in u tempu, è registrà u tempu di arrestu di l'ossigenu.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy