Cumu aduprà a siringa medica dispunibile

2021-12-31

Cumu adupràSiringa medica dispunibile
Autore: Lily    Tempu: 31/12/2021
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co., hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.

Siringa medica dispunibileinclude penne per iniezione di insulina (penne per insulina o dispositivi speciali di riempimentu), siringhe d'insulina o pompe di insulina. I penne per iniezione di insulina ponu esse divisi in penne per iniezione pre-piene di insulina è penne per iniezione di insulina cù ricariche rimpiazzabili. Allora, cumu hèSiringa medica dispunibileusatu?
Quandu si usa, tira fora u tappu, svitate u supportu di ricarica, inserisci a ricarica in u supportu di ricarica, è poi snap u supportu di ricarica nantu à u corpu di a penna finu à sente o sente un "cliccatu", poi mischjà i ricariche. Preparati di l'insuline digià cuntenuti in l'internu (cum'è a sospensione di insulina).

1, stallate l'agulla

Aduprate 75% alcolu per sterilizà a film di gomma nantu à a punta di a ricarica, caccià l'agulla speciale per l'iniezione di insulina, apre u pacchettu, stringhje l'agulla in u sensu orariu, è a stallazione hè cumpleta. Toglie u capu di l'agulla esterna è u capu di l'agulla internu di l'agulla in turnu durante l'iniezione.
2, scarichi
Ci sarà una piccula quantità d'aria in u core di l'agulla o di a penna. Per evitari di injecting aria in u corpu è assicurà a precisione di a dosa di iniezione, hè necessariu di venti prima di l'iniezione. Prima aghjustate u valore currispundente di a penna d'insulina, raddrizzate u corpu di a penna, premete u buttone di a penna d'iniezione, a visualizazione di a dosa tornerà à zero, è e gocce d'insulina appariscenu nantu à a punta di l'agulla.
3, aghjustate a dosa
Girate a maneta di regolazione di a dosa per aghjustà à u numeru necessariu di unità di iniezione.
4. Disinfectate a pelle
Aduprate 75% alcolu o pads di cuttuni sterili, è aspettate chì l'alcolu s'evapora prima di injecting. Se l'alcoolu ùn hè micca seccu, inject it, l'alcoolu serà purtatu sottu à a pelle da l'ochju di l'agulla, causendu dolore.
5, In l'agulla
Pinzate a pelle cù u polgaru è l'indici, o aghjunghje u mediu, è poi inject. L'iniezione deve esse veloce, u più lento, u più forte u dulore. L'angolo di inserimentu di l'agulla hè di 45 ° (i zitelli è adulti magre) o 90 ° (pesu normale è adulti obesi) à a pelle. Quandu sceglite l'insuline in l'abdomen, avete bisognu di pinzà a vostra pelle è evite l'area intornu à u to ventre.
6. Iniezione
Dopu chì l'agulla hè inserita rapidamente, u pollice pressu u buttone d'iniezione per injectà l'insulina lentamente è à un ritmu uniforme. Dopu l'iniezione, l'agulla ferma sottu à a pelle per 10 seconde.
7, ritirate l'agulla
Tira l'agulla rapidamente in a direzzione di l'inserimentu di l'agulla.
8. Press u situ di iniezione
Aduprate un bastone di cuttuni seccu per pressu l'ochju di l'agulla per più di 30 seconde. Se u tempu di pressa ùn hè micca abbastanza, pruvucarà a congestion subcutaneous. Ùn impastate o stringhje u puntu di puntura per impediscenu di affettà u rendiment di l'insulina.
9. Eliminate l'agulla di l'insulina
Dopu l'iniezione, chjude u capu di l'agulla è sguassate l'agulla.
10, trattamentu finali
Eliminate currettamente l'agulle scartate è altri articuli, è tappa a penna fermamente dopu l'iniezione.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy