Usu currettu di Knee Support Protector Sport Kneepad

2022-01-05

Autore: Lily    Tempu: 2022/1/5
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
U modu currettu à adupràProtettore di supportu di ghjinochje Sport Kneepad, Qualchi ghjinochje sempre bump and bump è causanu contusioni. À questu tempu, Knee Support Protector Sport Kneepad sò un bonu modu. À u listessu tempu, certi persone di mezza età utilizanu Knee Support Protector Sport Kneepad per mantene i so ghjinochji caldi quandu sò friddi. Cercà infurmazione nantu à l'usu currettu diProtettore di supportu di ghjinochje Sport Kneepad

L'usu currettu diProtettore di supportu di ghjinochje Sport Kneepad: U primu mètudu
Per prutege u ghjinochju da a ferita, una varietà di Knee Support Protector Sport Kneepad sò in u mercatu à tempu. I nostri più cumuni includenu dui tipi: l'ordinariu Knee Support Protector Sport Kneepad cun un tippu di avvolgimentu drittu è u Knee Support Protector Sport Kneepad prufessiunale cù pads rinfurzati da i dui lati. Knee Support Protector Sport Kneepad ùn hè micca necessariu per i sporti generali. Perchè ordinariu Knee Support Protector Sport Kneepad sò generalmente a funzione di mantene u calore, è dopu avè purtatu, formarà un certu gradu di compressione nantu à a patella davanti à u ghjinochju, chì affettarà l'effettu di l'esercitu. Sè vo site arrampicata, avete bisognu di usà intermittenti invece di usà tuttu u modu.
Mettite quandu u ghjinochju si senti incunificatu, è pigliate quandu a cundizione hè bona, altrimenti affettarà a furmazione normale di i musculi. In a scelta di Knee Support Protector Sport Kneepad, ùn ci hè micca bisognu di un Knee Support Protector Sport Kneepad particularmente putente, perchè u più funziunaleProtettore di supportu di ghjinochje Sport Kneepad, u megliu l'effettu di prutezzione è sustegnu, u più grande a gamma di affettà l'effettu di l'eserciziu, è l'effettu di a furmazione musculare serà ridutta assai s'ellu hè usatu per un bellu pezzu. I ghjinochje prufessiunali sò generalmente utilizati da e persone chì anu patitu ferite di ghjinochju. Perchè i so ghjinochje sò stati feriti, a so forza hè insufficiente, è anu bisognu di utilizà i bars di guardia rinfurzati in i dui lati per u sustegnu di forza durante l'esercitu.
Protettore di supportu di ghjinochje Sport Kneepad sò adattati per l'usu in discesa. Quandu si arrampica, hè veramente un ostaculu à i musculi. Quandu u riposu, duvete lascià i vostri ghjinochje respira è sguassate u sudore (di sicuru, i vostri ghjinochje sò tenuti caldi è micca friddi).
L'usu currettu di Knee Support Protector Sport Kneepad: Metudu dui
U Protettore di Supportu di Ginocchiu Correttu Sport Kneepad sò squisiti. Cunsiglii per i ghjinochje di u ghjinochju Protettore Sport

▲ Scendete sopra è esercitate currettamente
Parechji travagliadori di l'uffiziu piace à cullà in l'edificazioni per eserciziu, ma stu tipu d'eserciziu ùn hè micca adattatu per tutti. Cum'è u sovrappeso, e donne incinte, è e persone cun artrite degenerativa, hè megliu per evità di cullà e scale. À u listessu tempu, duvemu ammaistrà u metudu di eserciziu currettu. Quandu si scende, per impediscenu chì l'articulazione di u ghjinochju sia sottumessu à una pressione aumentata, l'avanti deve prima toccu a terra, è dopu a transizione à a sola piena di a terra per cuscinerà a pressione di l'articulazione di u ghjinochju. Dopu à l'altura, l'articulazione di u ghjinochju pò esse massaggiata in u locu, cusì chì l'articulazione di u ghjinochju pò esse rilassata sana è impedisce a so rigidità.
▲ Ùn sceglite micca un terrenu duru per correre
U dulore di parechji corridori vene da a inflamazioni di i tendini, chì hè causata da cattivi abitudini di furmazione. A scelta di un locu adattatu per a corsa pò riduce in modu efficace tali prublemi. In generale, l'erba hè a megliu scelta, seguita da e strade asfaltate, è a terra di cimentu hè a seconda. U pavimentu di cimentu hè a superficia più dura, è a so forza di reazione ùn pò esse ignorata. Hè megliu micca di ghjocà nantu à a strada.
▲ Sustituite i scarpi da corsa regularmente
Quandu i scarpi di corsa perdenu a so elasticità è ùn ponu più sustene a forza di reazione, anu da esse rimpiazzati immediatamente. Se un corridore corre per almenu 40 chilometri à settimana, deve cambià i so scarpi ogni 2 à 3 mesi. S'ellu hè menu di 40 chilometri, duvete cambià i vostri scarpi ogni 4 à 6 mesi. E persone chì facenu ballu aerobicu, basketball è tennis (pratica duie volte à settimana) anu da cambià ancu i so scarpi dopu à 4 à 6 mesi. Se praticate più di quattru volte à settimana, duvete cambià i vostri scarpi ogni dui mesi.
▲ Compressa di ghiaccio per alleviare u dolore
Se u dolore di ghjinochju si trova durante l'eserciziu, duvete riposu immediatamente, applicà cubi di ghiaccio, è elevà a zona affettata per 20 à 30 minuti. Ùn sottovalutate l'efficacità di i cubi di ghiaccio. Hè megliu applicà i cubi di ghiaccio di novu quandu vi svegliate quella notte o a matina dopu. Ice Cube hè un eccellente agentu antiinflamatoriu, aiuta à riduce u dolore di ghjinochju.
▲ E donne sò più prudenti
A ricerca hà scupertu chì i feriti di i ghjinochje di e donne sò 4 volte quelli di l'omi durante u sport. Ancu simplici salti, vultate, torce è altre azzioni pò causà ferite di ghjinochju di e donne. Questu hè in relazione cù a struttura di i gammi di e donne, perchè l'ossi di a coscia di e donne sò cunnessi à i malati è i ghjinochji. Quandu i cosci sò sottu pressione, a prissioni serà distribuitu à i malati è i ghjinochji. Una volta chì i musculi di a gamba ùn ponu micca equilibrà a forza, i ghjinochje sò faciuli di causà danni.


We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy