Cumu aduprà u detector di colesterol

2022-01-08

Cumu adupràDetector di colesterol

Autore: Lily    Tempu: 2022/1/7
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Lavate e mani è asciugate. Pigliate u metru di glucose di sangue. Allora apre a scatula di carta di prova è truverete chì ci hè una buttiglia di carta di prova cù a parolla "chip". Aprite a buttiglia di carta di prova è caccià a piccula carta, è installate nantu à u latu di a scatula di a batteria in u spinu di u metru di glucose in sangue. Inserite a bateria è chjude a tappa posteriore. I nostriDetector di colesteroli prudutti anu guadagnatu u ricunniscenza di i clienti in u mondu sanu cù a so qualità eccellente!
1. A fine cù a cinta conduttrice d'oru hè downward. U latu di a carta cù u chip (rettangulu neru) face u latu di a bateria. Dopu à a stallazione, u bordu supiriore di a carta hè arruvinatu cù a parte posteriore di u metru di glucose di sangue. Per piacè fate attenzione à a direzzione di stallazione di a bateria, se l'installazione hè sbagliata, u metru di glucose di sangue ùn funziona micca.
2. Accende u strumentu è aghjustate u tempu, u metudu di misurazione è l'unità di visualizazione secondu u manual (sicondu u manual).
3. Pigliate una striscia di carta di prova da a buttiglia di carta di prova è chjude rapidamente a tappa di a buttiglia. Inserite a striscia di prova cù a banda d'argentu in u metru di glucose di sangue.
4. Girate a penna di raccolta di sangue, pigliate una agulla di raccolta di sangue, inserisci l'estremità tonda di a manu in u slot di l'agulla di a penna di raccolta di sangue è spinghjala fermamente.
! Nota: A lancetta hè per una sola volta è ùn pò micca esse riutilizzata.
5. Aghjustate a prufundità di penetrazione di l'agulla di mostra di sangue. A prufundità di penetrazione varieghja cù u grossu di a pelle di u dito. In generale, selezziunate "2". Se sente chì u vostru volume di sangue hè insufficiente, aghjustate à "3" - "5".
6. Sterilize a pusizioni di campionamentu di sangue di u dettu cù l'alcohol, pressu a penna di campionamentu di sangue nantu à u dettu dopu chì l'alcolu hè seccu, è appughjà u buttone di a penna di mostra di sangue. Mettite a lancetta.
7. Sè a prufundità di campionamentu di sangue hè apprupriatu, ci deve esse una goccia di sangue nantu à u dettu, (assicuratevi chì a carta di prova hè inserita è a goccia di sangue lampeggia nantu à u screnu di l'instrumentu) Aduprate u sangue per toccu a cima di a bocca semicircular di a carta di prova, è u sangue serà aspiratu automaticamente in a carta di prova.
! Nota: Se ùn ci hè micca assai sangue nantu à u to dettu, pudete appughjà cù un altru dettu, ma ùn pudete micca aduprà forza eccessiva, altrimenti u risultatu di a misura serà in errore.
8. Press u puntu di mostra di sangue cù un tampone di cuttuni medicale seccu.
9. U strumentu vi autumàticu registrà u tempu dopu inhaling u sangue, è u risultatu sarà uscita dopu à 15 seconde.
Precauzioni:
1. Per piacè fate attenzione à aghjustà a prufundità di penetrazione di l'agulla di campionamentu di sangue quandu pigliate sangue. Se a penetrazione hè troppu bassa è ùn ci hè micca abbastanza sanguinamentu, a misurazione ùn serà micca pussibule. Se stringhje u puntu di sanguinamentu troppu duru, una grande quantità di fluidu di tissutu serà cuntenuta in u sangue per esse misurata, chì eventualmente porta à una misurazione imprecisa.
2. Quandu gocce di sangue, a goccia di sangue deve esse u più vicinu pussibule à a cima di u semicircle di a carta di prova, cusì chì u sangue pò esse succhiatu è misuratu in modu fluidu da a carta di prova. Se u sangue ùn pò micca toccu a cima di u semicircle, ùn serà micca misurata quantità di sangue.
3. Quandu l'instrumentu mostra "bassu", hè soprattuttu perchè u voluminu di sangue hè insufficiente o u sangue ùn hè micca aspiratu in a carta di prova.
4. A vita di ogni buttiglia di carta di prova hè di trè mesi. Per piacè copre a buttiglia di carta di prova u più prestu pussibule quandu pigliate a carta di prova per allargà a vita di serviziu di a carta di prova quant'è pussibule.
5. A carta di prova deve esse piazzata luntanu da a luce per impediscenu a carta di prova da a degenerazione.
6. U metru di glucose di sangue hè un dispositivu elettronicu è ùn pò micca esse guardatu in a frigorifera.
7. Quandu "Hi" apparisce nantu à u screnu ripetutamente, significa chì u zuccaru in sangue hè altu, per piacè andà in l'uspidale per vede immediatamente un duttore.
8. Per determinà a precisione di i risultati, mantene l'instrumentu pulito.
9. Ùn aduprate micca strisce di prova chì anu scadutu.
10. Ùn aduprate micca carta di prova piegata, cracked o deformata.
11. A carta di prova micca utilizata deve esse sempre guardata in a buttiglia di carta di prova originale.
12. A carta di prova deve esse guardata à 10-30 gradi Celsius, è evite u lume è u calore.
13. Quandu pigliate a carta di prova, ùn tocca micca l'area di l'applicazione di mostra semicircular.
14. A carta di prova ùn pò micca esse reutilizata.
15. A carta di prova presa da a buttiglia di carta di prova deve esse usata immediatamente.
16. Stu pruduttu ùn pò micca esse usatu per teste di sangue tutale di u zitellu.



We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy