Chì ghjè a diffarenza trà u Respiratore KN95 cù Valvula Respiratoria è senza Valvula Respiratoria?

2022-01-12

Chì ci hè a diffarenza tràRespiratore KN95 cù valvula di respirazioneè senza valvula di respirazione ?
Autore: Lily    Tempu: 2022/1/12
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
1. A fluidità di a respirazione hè diversa: u Respiratore KN95 cù a Valvula di Respirazione respira relativamente liscia, chì pò facilmente espulsà u gasu exhaled da i pulmoni da l'esternu di a maschera. À u listessu tempu, a valvula nantu à a maschera chjuderà automaticamente durante u prucessu di inalazione, è u gasu esternu ùn pò micca passà per a maschera. Ingressu à l'internu, si pò ancu dì chì a valvula nantu à a mascara hè una sola valvola, è uRespiratore KN95 cù valvula di respirazionepò riduce a temperatura in a maschera in più di a respirazione liscia.
2. Diversi tempi di applicazione:Respiratore KN95 cù valvula di respirazionesò adattati per a prutezzione occupazionale à longu andà o anti-smog, cum'è u persunale medico o persone chì travaglianu in i cantieri di custruzzione, e maschere senza valve sò ecunomiche è adattate per un usu di cortu termine, cum'è esce da shopping immediatamente torna à sta situazione.
3. Prezzi diffirenti:Respiratore KN95 cù valvula di respirazioneùn pò micca solu respira più liscia, ma ancu bluccà a materia particulata, ma u prezzu hè più caru, perchè una valvula di respirazione supplementaria nantu à a mascara richiede i costi di materiale è i costi di u travagliu, per quessa hè necessariu avè una mascara nantu à questu. A valvula di respirazione deve esse decisa secondu a situazione attuale.


We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy