A diffarenza trà i vestiti d'isolazione di stanza bianca bianca blu dispunibile è i vestiti protettivi

2022-01-14

A diffarenza tràVestiti d'isolamentu di stanza bianca blu dispunibileè vestiti protettivi
Autore: Lily    Tempu: 2022/1/12
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Funzioni diverse
Indumenti protettivi medichi: Hè un equipamentu protettivu medico purtatu da u staffu medico clinicu quandu entra in cuntattu cù pazienti cù malatie infettive di Classe A o gestite secondu e malatie infettive di Classe A.
Vestiti d'isolamentu di stanza bianca blu dispunibile: Hè un equipamentu protettivu utilizatu da u persunale medico per evità a contaminazione da sangue, fluidi di u corpu è altre sustanzi infizziosi, o per prutege i pazienti da l'infezzione.
Indicazioni di l'utilizatori sfarente
PurtaVestiti d'isolamentu di stanza bianca blu dispunibile:
1. Quandu in cuntattu cù i malati cù e malatie infizziunate trasmesse da u cuntattu, cum'è i malati cù e malatie infizziose, i malati cù l'infezzione di bacteria resistente à multidrug, etc.
2. Quandu si rializeghja l'isolamentu protettivu di i malati, cum'è u diagnosticu, u trattamentu è l'infermiera di i malati cù burns estensivi è trasplante di medula ossea.
3. Pò esse spruzzatu da u sangue di u paci, i fluidi di u corpu, i secrezioni è a sucietà.
4. Quandu entra in dipartimenti chjave cum'è ICU, NICU, sala protettiva, etc., s'ellu hè necessariu di portà vestiti d'isolazione deve dipende da u scopu di l'ingressu di u persunale medico è u so cuntattu cù i pazienti.
5. I travagliadori in diverse industrii sò usati per a prutezzione bidirezionale.
Purtate indumenti protettivi medichi:
U cuntattu cù i malati cù e malatie infettive trasmesse da l'aria è e gocce pò esse splashed da u sangue di u paci, fluidi di u corpu, secrezioni è feci.
Oggetti diffirenti
Indumenti protettivi medichi: Hè per prevene u persunale medico da esse infettatu, hè un isolamentu unidirezionale, è hè principalmente destinatu à u persunale medico;
Vestiti d'isolamentu di stanza bianca blu dispunibile: Ùn impedisce micca solu chì u staffu medico o i travagliadori in diverse industrii sò infettati o contaminati, ma impedisce ancu chì i pazienti sò infettati, chì hè un isolamentu bidirezionale.
Differenti esigenze di pruduzzione
Indumenti protettivi medichi: Hè una parte impurtante di l'equipaggiu di prutezzione medica. U so requisitu di basa hè di bluccà sustanzi dannusu cum'è virus è batteri, in modu di prutege u persunale medico da esse infettatu in u prucessu di diagnosi, trattamentu è infermiera; per scuntrà i bisogni di e funzioni di usu nurmale, è per avè megliu vestiti Comfort è sicurità, principarmenti utilizati in a prevenzione di l'infezzione industriale, elettronica, medica, chimica è bacteriana è altri ambienti. U vestitu protettivu medico hà i requisiti tecnichi di u standard naziunale GB 19082-2009 vestiti protettivi medichi dispunibuli.

Vestiti d'isolamentu di stanza bianca blu dispunibile: Ùn ci hè micca un standard tecnicu currispundente, perchè a funzione principale di u vestitu di isolamentu hè di prutezzione di u persunale è di i pazienti, impediscenu a diffusione di microorganismi patogeni è evità l'infezzione incruciata. Hè necessariu solu chì a lunghezza di u vestitu di isolamentu deve esse appruvata, è ùn deve esse micca buchi. Quandu si mette è pigliate, fate attenzione à evità a contaminazione.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy