Cumu aduprà u Tourniquet Disposable

2022-03-08

Cumu adupràTourniquet à usage unique

Autore: Aurora   Time: 2022/3/7
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co., hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
【Istruzzioni diTourniquet à usage unique
1.Before chì u tourniquet dispunibile hè appiicatu, u membru feritu deve esse elevatu per facilità u ritornu di u sangue venoso à u corpu, riducendu cusì a perdita di sangue.
2.A pusizioni di u tourniquet di dispusizione deve esse u più vicinu à u situ di sangramentu pussibule nantu à a premisa di hemostasis efficace. In ogni casu, un tourniquet hè pruibitu in u mità di u bracciu superiore per prevene a ferita di u nervu radiale.
3.Tourniquet ùn pò esse direttamente liata à u corpu, prontu à pusà u tourniquet deve prima pad una strata di dressing, tovaglioli è altre pad tela molle à prutezzione di a pelle.
【Precauzioni diTourniquet à usage unique
4.In principiu deve esse cortu cum'è pussibule nantu à l 'usu di tempu tourniquet dispusizione, di solitu permette circa 1 ora, u più longu ùn deve esse più di 3 ore.
5.L'usu di i malati di u tourniquet di dispusizione, deve portà una carta d'usu di u tourniquet, chì indica u principiu di u tempu di tourniquet, locu, tempu di rilassazione.

6.Stu metudu hè contraindicatu quandu ci hè una ischemia evidenti o una ferita di crush severu à l'estremità distale di u membru feritu.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy