Cumu aduprà l'Aloe Disinfection Wipes

2022-03-09

Cumu adupràSalviettine per la disinfezione di Aloe

Autore: Aurora   Time: 2022/3/9
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co., hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
【Funzione diSalviettine per la disinfezione di Aloe
1.Dopu manghjatu è andate à a toilette, pudete sguassate direttamente e vostre mani cù i panni sanitari di l'infermiera occidentali per pulizziari.
2.E persone chì amanu a limpezza ponu esse disinfettati cù panni umidi prima di utilizà i beni publichi, cum'è u volante, u manicu di a porta, u desk, etc.
3.Se ci sò accidenti cum'è caduta o scratching fora, pudete sguassate intornu à a ferita cù l'infirmiera occidentali per a disinfezione preliminare per prevene l'infezzione secundaria.
4.Hè caldu in l'estiu è faciule da sudare. Pudete ancu aduprà una spugna umida per sguassate l'ascelle è altri posti per sguassà l'odore peculiar.
5.Quandu i scarpi sò cuparti cù troppu polvera, sguassate a polvera cù una spugna di carta bagnata. Si pò ottene un effettu di pulizia assai bonu.
【Precauzioni diSalviettine per la disinfezione di Aloe
1.Lavà a manu ùn pò esse rimpiazzatu.
2.Non reusable.

3.Choose wipes di fibra di bambù quandu compra.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy