Cumu aduprà l'alcolu medica

2022-03-10

Cumu adupràAlcolu Medicu

Autor: Aurora   Time: 2022/3/10
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co., hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.

【Istruzzioni diAlcolu Medicu
 
1.In l'usu internu di l'alcolu medicale, a necessità di assicurà a ventilazione interna, stanze, pavimenti, scalini è altri lochi per a disinfezione, pruibisce l'usu di spraying direttu in l'aria, per utilizà a manera di asciugà a disinfezione. È ùn spruzzate micca u vostru corpu cù alcolu.
2. Quandu sterilizeghja cù alcolu medicale, s'ellu si usa l'alcolu in barile, l'alcoolu deve esse versatu in una piccula buttiglia di solvente prima, dopu aduprà, a buttiglia d'alcohol usata deve esse trattata bè, ùn litterà micca.
3. I cuntenituri per l'alcoolu deve esse sigillati in modu sicuru, evitendu esse guardatu in buttigli di vetru, è impediscenu a caduta è a rottura.
4.Dopu manghjatu è andate à a toilette, pudete sguassate direttamente e vostre mani cù i panni sanitari di l'infermiera occidentali per pulizziari.
【Precauzioni diAlcolu Medicu
1.Do Ùn aduprate vicinu à a surgente di calori, evite u focu apertu, per ùn purtà à deflagration volatilization alcolu.
2.A tappa superiore di u cuntinuu deve esse chjusu immediatamente dopu ogni usu. Hè strettamente pruibitu di mette in una pusizione aperta.

3.Ùn mette in un ambiente caldu, ancu micca mette vicinu à a presa di energia è u muru, angulu di tavulinu è altri lochi di almacenamento, per evitari l'almacenamiento di luce à l'ombra, u almacenamentu per chjude a tapa per evitari a volatilizazione.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy