Tecnulugia di fondo di i kit di rilevazione di l'antigenu novu coronavirus (COVID-19).

2022-05-13

Tecnulugia di fondo dikit di rilevazione di antigenu novu coronavirus (COVID-19).

Un espertu inreagenti di rilevazione di antigenu novu coronavirus (COVID-19). - Baili Medical Supplies (Xiamen) Co.,Ltd.oghje vi presenta a tecnulugia di fondo dikit di rilevazione di antigenu novu coronavirus (COVID-19)..
I nostriCarta di Test Rapidu di l'Antigene COVID-19 (Oru Colloidale)serie di prudutti sò diventati un pruduttu di vendita calda in u mercatu, è i cumpratori di tuttu u mondu sò benvenuti à l'ingrossu è cumprà!
Tecnica di fondu:
U novu coronavirus 2019 (covid-19), chì hè statu scupertu per via di casi di pneumonia virali in 2019, hè statu chjamatu da l'Organizazione Mondiale di a Salute u 12 di ghjennaghju di u 2020. è u virus di u sindromu respiratoriu di u Mediu Oriente (mers) è u virus di u sindromu respiratoriu acutu severu. (sars) appartenenu à i betacoronavirus, chì sò patogeni zoonotichi, chì ponu causà infizzioni trà l'animali è l'omu, è ponu ancu causà infizzioni trà l'omu è l'omu. Infettà. COVID-19 cuntene proteini distintivi cum'è a proteina spike (s), a proteina di membrana (m) è a proteina nucleocapsid (n). Per ottene un trattamentu efficace, u diagnosticu rapidu di covid-19 hè assai impurtante. L'identificazione rapida pò riduce u tempu di hospitalizazione, riduce l'usu di droghe antivirali è riduce i costi di hospitalizazione, chì risparmia assai risorse. U kit di rilevazione rapida di l'antigenu covid-19 (immunocromatografia d'oru colloidale) furnisce una rilevazione simplice è rapida di u novu coronavirus in tamponi orali è di gola è campioni di tamponi nasali, chì hè d'aiutu per u trattamentu precoce per via di a so simplicità è rapidità.

Attualmente, u metudu di rilevazione per u novu coronavirus (covid-19) hè principalmente a rilevazione di l'acidu nucleicu PCR, ma stu metudu di rilevazione hà esigenze tecniche elevate è hè propensu à falsi negativi. Ci vole assai tempu per detectà u novu coronavirus, è esige un persunale prufessiunale è tecnicu per operare è ghjudicà i risultati di a prova. Ùn pò micca esse appiicatu à u screening preliminare iniziale di a cumunità, ospedali di base, aeroporti, dogane è ancu famiglie.

Dunque, ci hè una necessità urgente di un reattivu diagnosticu più convenientu, più precisu, più veloce è più efficace per a rilevazione di u novu coronavirus (covid-19) per u diagnosticu differenziale precoce.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy