Introduzione di a cinta adhesiva medica

2022-12-05

U materiale di basa di a cinta di imballaggio medicale hè un materiale naturali di polpa di legnu pura, chì ùn hè micca tossicu è micca irritante, è hà una bona permeabilità di l'aria. A cinta di imballaggio medicale hà una bona dolcezza, un'operazione faciule è faciule; hè adattatu per l'imballu in forma di croce impannillatu in tela di cuttuni sterile utilizata da istituzioni è imprese mediche. Vapuri di pressione, oxidu d'etilene, sterilizazione di formaldehyde, etc. Imballaggi per a sterilizazione di l'ospitale, adattatu per a sala di fornitura di disinfezione cintrali, sala operatoria, dipartimentu di stomatologia, etc.

A cinta adesiva medica hè un materiale naturali di pasta di legnu pura, micca tossicu è micca irritante, è hà una bona permeabilità à l'aria. A cinta di imballaggio medicale hà una bona dolcezza, un'operazione faciule è faciule; hè adattatu per l'imballu in forma di croce impannillatu in tela di cuttuni sterile utilizata da istituzioni è imprese mediche.


We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy