Portate a maschera giusta? Parechje persone spessu facenu questi sbagli!

2021-08-23


In a vita di ogni ghjornu, assai persone ùn portanu micca maschere currettamente! Allora cumu caccià a maschera currettamente? Chì sò l'errori chì ùn deve micca fà quandu porta una maschera? In particulare, tutti sò sempre stati perplessi, cumu si deve esse guardatu a maschera dopu chì hè stata tolta? [A seguente cunniscenza di a scienza populari di e maschere hè applicabile solu à e maschere mediche ordinarie o maschere chirurgiche mediche purtate in scene di vita ordinaria è di travagliu. ã€'

Purtate una maschera, ùn fate micca questi sbagli!

1. Ùn cambiate a mascara per un bellu pezzu

L'internu di a mascara aderisce facilmente à sustanzi cum'è a proteina è l'acqua espirata da u corpu umanu, chì porta à a crescita di bacteria. E "Linee guida per u publicu è i gruppi occupazionali chjave per portà maschere (agostu 2021)" raccomandanu chì u tempu cumulativu di portà di ogni maschera ùn deve micca più di 8 ore.

2. Purtate maschere deformate, umide o brutte

Quandu a maschera hè sporca, deformata, dannata o puzza, u rendiment protettivu serà ridutta è deve esse rimpiazzatu in u tempu.

3. Purtate parechje maschere à u stessu tempu

Aduprà parechje maschere ùn solu ùn pò micca aumentà in modu efficace l'effettu protettivu, ma ancu aumenta a resistenza di respirazione è pò dannà a stretta di a maschera.

4. Induzzione di maschere di i zitelli

Quandu compra maschere per i zitelli, duvete verificà l'età applicabile, i standard di implementazione è e categurie di produttu di u pruduttu. Duvete ancu sceglie una maschera facciale basatu annantu à l'effettu di a prova di u zitellu. A causa di u risicu di suffocation, e maschere di i zitelli ùn sò micca adattati per i zitelli sottu à trè anni. .

Per quessa, a prutezzione persunale di i zitelli è i zitelli sottu à trè anni d'età deve esse una prutezzione passiva, è i genitori anu da pruvà à evitari di piglià i so figlioli in lochi publichi affollati.

5. Riciclamentu di maschere dispunibuli

L'usu di vapore, bolle è spraying d'alcool ùn permettenu micca u riciclamentu di maschere dispunibuli, ma riducerà l'effettu protettivu, in particulare e maschere chì sò state aduprate in trasportu publicu transregionale o ospedali è altri lochi affollati. Hè cunsigliatu di ùn riutilizà micca.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy