A diffarenza trà vestiti isolanti dispunibuli, vestiti protettivi è vestiti chirurgici

2021-08-23

I vestiti di isolamentu dispunibile, i vestiti protettivi dispunibuli è i vestiti chirurgici dispunibuli sò tutti l'equipaggiu di prutezzione persunale cumunimenti utilizatu in l'uspitali. Ma in u prucessu di supervisione clinica, spessu truvamu chì u staffu medico hè un pocu cunfusu annantu à questi trè. Dopu avè dumandatu nantu à l'infurmazioni, l'editore vi parlerà di e similitudini è e differenze di i trè da i seguenti aspetti.


1. Funzione


Vestiti di isolamentu dispunibile: equipaggiu protettivu utilizatu per u persunale medico per evità a contaminazione da sangue, fluidi di u corpu, è altre sustanzi infettive durante u cuntattu, o per prutege i pazienti da l'infezzione. U vestitu di isolamentu hè un isolamentu bidirezionale per impedisce chì u persunale medico sia infettatu o contaminatu è chì u paziente sia infettatu.


Indumenti protettivi dispunibuli: equipaggiu protettivu dispunibile purtatu da u staffu medico clinicu quandu entra in cuntattu cù pazienti cù Classe A o malatie infettive gestite da e malatie infettive di Classe A. U vestitu protettivu hè per prevene l'infezzione di u persunale medico è hè un unicu articulu di isolamentu.


Roba chirurgica dispunibile: U vestitu chirurgicu ghjoca un rolu di prutezzione bidirezionale durante l'operazione. Prima, u vestitu chirurgicu stabilisce una barriera trà u paziente è u staffu medico, riducendu a probabilità di u persunale medico chì entra in cuntattu cù u sangue di u paziente o altri fluidi di u corpu è altre fonti potenziali d'infezzione durante l'operazione; in segundu, u vestitu chirurgicu pò bluccà a culunizazione / aderenza à a pelle o a vestiti di u staffu medico Diversi batteri nantu à a superficia si sparghjenu à i pazienti chirurgici, evitendu in modu efficace l'infezzione incruciata di battìri multi-resistenti à a droga cum'è Staphylococcus aureus resistente à meticillina (MRSA). ) è enterococcus resistente à vancomicina (VRE). Dunque, a funzione di barriera di i vestiti chirurgici hè cunsiderata cum'è a chjave per riduce u risicu di infezzione durante a cirurgia [1].


2. Indicazioni di vestiti


Roba d'isolamentu dispunibile: 1. Quandu cuntattate i malati cù e malatie infizziose sparse da u cuntattu, cum'è quelli infettati da battìri multi-resistenti. 2. Quandu rializeghja l'isolamentu protettivu di i malati, cum'è u diagnosticu, u trattamentu è l'infermiera di i malati cù burns estensivi è i malati d'injertu d'osse. 3. Pò esse splashed da u sangue di u paci, fluidi di u corpu, secrezioni è feces. 4. Per entre in dipartimenti chjave, cum'è ICU, NICU, è wards protettivi, sia per portà vestiti d'isolazione o micca deve esse decisu secondu u scopu di l'ingressu è u statu di cuntattu di u staffu medico.


U vestitu protettivu dispunibile: 1. Quandu cuntattate i malati cù e malatie infizziosi di Classe A o Classe A. 2. Quandu cuntattate i malati cù SARS suspettati o cunfirmati, Ebola, MERS, influenza aviaria H7N9, etc., l'ultime linee di cuntrollu di infezzione deve esse seguita.


Roba chirurgica dispunibile: hè strettamente sterilizzata è utilizata per u trattamentu invasivu di i pazienti in una sala operatoria specializata.


3. L'aspettu è i bisogni materiali


U vestitu di isolamentu dispunibile: U vestitu di isolamentu dispunibile hè generalmente fattu di materiali non-tessuti, o cumminati cù materiali cù impermeabilità megliu, cum'è film plasticu. Attraversu l'usu di diverse tecnulugii di unione di fibre non tessute invece di l'interlocking geomètrica di materiali tessuti è magliati, hà integrità è durezza. U vestitu di isolamentu deve esse capace di copre u torsu è tutti i vestiti per furmà una barrera fisica per a trasmissione di microorganismi è altre sustanzi. Deve avè impermeabilità, resistenza à l'abrasione è resistenza à lacrime [2]. Attualmente, ùn ci hè micca standard speciale in Cina. Ci hè solu una breve introduzione nantu à a mette è a toglie di u vestitu di isolamentu in "Specificazioni Tecniche di Isolamentu" (u vestitu di isolamentu deve esse apertu daretu à copre tutti i vestiti è a pelle esposta), ma ùn ci hè micca specificazione è materiale, etc. Indicatori cunnessi. I vestiti d'isolazione ponu esse riutilizzabili o dispunibuli senza un capu. A ghjudicà da a definizione di vestiti isolanti in "Specificazioni Tecniche per l'Isulamentu in Ospedali", ùn ci hè micca esigenza per l'anti-permeabilità, è i vestiti isolanti ponu esse impermeabili o micca impermeabili.


U standard dichjara chjaramente chì a ropa protettiva deve avè una funzione di barriera liquida (resistenza à l'acqua, permeabilità à l'umidità, resistenza à a penetrazione di sangue sinteticu, resistenza à l'umidità di a superficia), proprietà ritardanti di fiamma è proprietà antistatiche, è deve avè resistenza à a forza di rottura, allungamentu à a rottura, filtrazione. Ci sò esigenze di efficienza.


Vestiti chirurgici dispunibuli: In u 2005, u mo paese hà emessu una seria di norme relative à i vestiti chirurgici (YY/T0506). Stu standard hè simile à u standard europeu EN13795. I normi anu esigenze chjaru nantu à e proprietà di barriera, forza, penetrazione microbica è cunfortu di i materiali di vestiti chirurgici. [1]. U vestitu kirurggicu deve esse impermeable, sterile, d'una sola pezza, è senza cappucciu. In generale, i manichi di vestiti chirurgici sò elastici, chì hè faciule d'utilizà è hè d'utile per portà guanti sterili di manu. Ùn hè micca solu utilizatu per prutege u persunale medico da a contaminazione da sustanzi infizziosi, ma ancu per prutege u statu sterile di e parti esposti di l'operazione.


Per riassume


In quantu à l'apparenza, i vestiti protettivi sò ben distinti da i vestiti d'isolazione è i vestiti chirurgici. I vestiti chirurgici è i vestiti di isolamentu ùn sò micca faciuli di distingue. Puderanu esse distinti secondu a lunghezza di a cintura (a cintura di u vestitu d'isolamentu deve esse ligata à u fronte per a rimuzione faciule. A cintura di u vestitu kirurggicu hè ligatu à u spinu).

Da un puntu di vista funziunale, i trè anu intersezzione. I requisiti per i vestiti chirurgici dispunibuli è i vestiti protettivi sò significativamente più altu ch'è quelli per i vestiti isolanti dispunibuli. In i casi induve i vestiti d'isolamentu sò cumunimenti usati in a pratica clinica (cum'è l'isolamentu di cuntattu di battìri resistenti à multi-droga), i vestiti chirurgici dispunibuli è i vestiti ponu esse interoperabili, ma induve i vestiti chirurgici dispunibuli deve esse usatu, ùn ponu micca esse rimpiazzati da vestiti.

Da a perspettiva di u prucessu di mette è toglie, e differenze trà i vestiti d'isolamentu è i vestiti chirurgici sò i seguenti: (1) Quandu si mette è toglie u vestitu di isolamentu, fate attenzione à a superficia pulita per evità a contaminazione, mentre chì vestitu chirurgicu presta più attenzione à l'operazione aseptica; (2) u vestitu di isolamentu pò Hè fattu da una persona, è u vestitu chirurgicu deve esse assistitu da un assistente; (3) U vestitu pò esse usatu ripetutamente senza contaminazione. Appendu in l'area currispundente dopu l'usu, è u vestitu chirurgicu deve esse pulitu, disinfettatu / sterilizatu è utilizatu dopu avè purtatu una volta. U vestitu protettivu dispunibile hè cumunimenti utilizatu clinicamente in i laboratorii di microbiologia, in sala di pressione negativa di malatie infettive, Ebola, influenza aviaria, mers è altre epidemie per prutezzione di u staffu medico da i patogeni. L'usu di e trè sò misure impurtanti per a prevenzione è u cuntrollu di l'infezzione in l'uspitali, è ghjoca un rolu impurtante in a prutezzione di i pazienti è di i travagliadori medichi.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy