A capacità di produzzione di guanti dispunibuli si trasferì in Cina

2021-08-23


Siccomu l'epidemie hà purtatu a cuscenza di a ghjente nantu à a prutezzione di a sicurità è i cambiamenti in l'abitudini di vita, alcune industrie scunnisciute entranu gradualmente in l'ochji di u publicu, in particulare l'investituri. L'industria di guanti protettivi dispunibuli hè unu di elli, una volta in u mercatu di capitali. U calore hè altu.

In u cuntestu di a globalizazione è a normalizazione di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, l'aumentu di a dumanda sensibile à u tempu è a futura dumanda convenzionale precipitata da questu portanu cambiamenti profondi à l'industria glubale di guanti dispunibuli. Chì cambiamenti attraversa l'industria di i guanti dispunibuli? Quantu serà u cunsumu glubale in u futuru? Induve hè a futura direzzione d'investimentu di l'industria di i guanti dispunibuli in u settore medico?

1

Guanti bisognu

Moltu più cà prima di u focu

In u 2020, l'industria domestica di guanti dispunibuli hà fattu un mitu di un aumentu di u rendiment durante l'epidemie, è parechji fornitori domestici di guanti dispunibuli anu fattu assai soldi. Stu altu gradu di prosperità cuntinuò finu à questu annu. I dati mostranu chì in u primu trimestre di u 2021, trà e 380 cumpagnie farmaceutiche è di dispositivi medichi A-share, un totale di 11 prufitti anu superatu 1 miliardi di yuan. À mezu à elli, Intech Medical, u capu in l'industria di i guanti dispunibuli, hè ancu più eccezziunale, ottenendu un prufittu netu di 3,736 miliardi di yuan, un aumentu annu di 2791,66%.

Dopu à u scoppiu di a nova epidemia di pneumonia di a corona, a dumanda glubale di guanti dispunibuli hè cresciuta. Sicondu i dati di l'Amministrazione Generale di Dogana di Cina, u voluminu di l'esportazione di guanti dispunibuli in u 2020 aumenterà da 10,1 miliardi per mese in i primi dui mesi prima di l'epidemie à 46,2 miliardi per mese (nuvembre di u stessu annu), un aumentu. circa 3,6 volte.

Quist'annu, cum'è l'epidemie glubale cuntinueghja è i ceppi mutati appariscenu, u numeru di infizzioni hè cresciutu da 100 milioni à u principiu di l'annu à 200 milioni in pocu più di 6 mesi. Sicondu statistiche di l'Organizazione Mondiale di a Salute, à u 6 d'Aostu di u 2021, u numeru cumulativu di casi cunfirmati di nova pulmonite coronaria in u mondu hà superatu a marca di 200 milioni, chì equivale à 1 in 39 persone in u mondu infettate cù novi. a pneumonia coronaria, è a proporzione attuale pò esse più altu. E ceppi mutanti cum'è Delta, chì sò assai infittivi, venenu più aggressivi è si sò diffusi in 135 paesi è regioni in pocu tempu.

In u cuntestu di a normalizazione di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, a promulgazione di e pulitiche pubbliche pertinenti hà aumentatu a dumanda di guanti dispunibuli. A Cummissione Naziunale di Salute è Pianificazione Famiglia di a Cina hà publicatu e "Linee Tecniche per a Prevenzione è u Controlu di l'Infezzione di u Coronavirus Novu in Istituzioni Mediche (Prima Edizione)" in ghjennaghju di questu annu, chì impone à u persunale medico di portà guanti dispunibuli quandu hè necessariu; U Ministeru di u Cummerciu hà publicatu una prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie Linee tecniche: E persone chì travaglianu in centri commerciali, supermercati o mercati di prudutti agriculi duveranu portà maschere è guanti quandu consegnanu articuli à i clienti ...

I dati pertinenti mostranu chì, cù u cambiamentu graduale di a cuscenza di u publicu nantu à a prutezzione di a salute è l'abitudini di vita, a dumanda di guanti dispunibuli ogni ghjornu hè ancu crescente. A dumanda glubale di u mercatu di i guanti dispunibuli hè prevista per ghjunghje à 1,285.1 miliardi per u 2025, cù un tassu di crescita annuale compostu di 15.9% da 2019 à 2025, superendu assai u tassu di crescita cumpostu di 8.2% da 2015 à 2019 in l'anni prima di u focu.

A causa di l'alti standard di vita è i livelli di redditu di a pupulazione in i paesi sviluppati, è rigulamenti stretti di salute publica, in 2018, pigliendu i Stati Uniti per esempiu, u cunsumu per capita di guanti dispunibuli in u paese hà righjuntu 250 pezzi / persona / annu; à quellu tempu, China una volta U cunsumu per capita di guanti sessu hè 6 pezzi / persona / annu. In u 2020, per via di l'impattu di l'epidemie, u cunsumu di guanti dispunibuli in u mondu aumenterà drasticamente. In riferimentu à i dati di ricerca di l'industria di u futuru, u cunsumu per capita di guanti dispunibuli in i Stati Uniti hè di 300 coppie / persona / annu, è u cunsumu per capita di guanti dispunibuli in Cina hè di 9 parigli / persona. /Annu.

L'insiders di l'industria anu indicatu chì cù l'ecunumia in forte crescita, a crescita di a pupulazione è a cuscenza crescente di a prutezzione di a salute, i paesi in via di sviluppu sò previsti per vede una crescita progressiva di u cunsumu di guanti à cortu è mediu termine. In altre parolle, a dumanda glubale di guanti dispunibuli hè luntanu da ghjunghje sin'à u tettu, è ci hè sempre un spaziu enormu per a crescita in u futuru.

2

Capacità di produzzione di guanti

Trasferimentu da u Sudeste Asiaticu à a Cina

U ghjurnalista hà pettinatu à traversu i dati publichi è hà truvatu chì, da a perspettiva di a distribuzione di l'industria, i fornitori eccezziunali di guanti dispunibuli di u mondu sò cuncentrati in Malesia è Cina, cum'è Top Gloves, Intech Medical, He Tejia, High Yield Qipin, Blue Sail Medical, etc. .

In u passatu, i principali pruduttori di guanti di lattice è guanti di nitrile eranu cuncentrati in Malesia, è i fornitori di guanti di PVC (clorur di polivinile) eranu basamenti in Cina. In l'ultimi anni, cum'è a catena di l'industria petrochimica di u mo paese hè maturata, a capacità di produzzione di guanti di nitrile hà dimustratu un cambiamentu graduale da u Sudeste Asiaticu à a Cina. Sicondu l'insiders di l'industria, a custruzzione di una linea di produzzione avanzata di guanti dispunibuli hè difficiule è hà un ciculu longu. In generale, u periodu di custruzzione di guanti di PVC dispunibuli dura circa 9 mesi. Per a linea di produzzione di guanti di nitrile dispunibuli cù un sogliu tecnicu più altu, l'investimentu in una linea di produzzione unica supererà i 20 milioni di yuan, è u ciclu di produzzione di a prima fase dura da 12 à 18 mesi. Una basa di produzzione à grande scala deve investisce almenu 10 attelli di produzzione, ognunu cù 8-10 linee di produzzione. Pigliarà più di 2 à 3 anni per a basa sana per esse cumpletata è messa in opera. In cunsiderà u costu di a linea di pruduzzioni di PVC, l'investimentu tutale hà bisognu di almenu 1,7 miliardi à 2,1 miliardi di yuan. RMB.

Sutta l'influenza di l'epidemie, hè più difficiuli per i fornituri di l'Asia di u Sud-Est per assicurà a produzzione cuntinua è stabile di guanti dispunibuli nantu à e so linee di produzzione. A diminuzione di a capacità di produzzione à cortu è mediu termine hè inevitabbile, è u gap di a dumanda di u mercatu glubale si allarga ulteriormente. Per quessa, l'insiders di l'industria crede chì i guanti di nitrile dispunibuli di a Cina cumpienu stu gap di supply, è a prufittuità di i fornitori domestici di guanti di nitrile serà supportatu per un periudu di tempu.

Da a perspettiva di i pruduttori domestici di guanti dispunibuli, u momentu di l'aghjurnamenti di capacità in l'ultimi dui anni hà cuntinuatu à cresce. A ghjudicà da a situazione attuale di l'aghjurnamentu, trà i principali cumpagnie domestiche di piste di guanti dispunibuli, Intech Medical hè u fabricatore cun un investimentu relativamente grande in l'industria glubale. A cumpagnia hà trè basi di produzzione di guanti in Zibo, Qingzhou è Huaibei in u paese. Uni pochi ghjorni fà, in risposta à e dumande nantu à se a capacità di pruduzzione di Intech Healthcare cresce troppu veloce, Liu Fangyi, u presidente di a cumpagnia, hà dettu una volta chì "a capacità di produzzione di alta qualità ùn serà micca eccessiva". Da u puntu di vista attuale, cù u lanciu stabile di a capacità di produzzione, Intech Medical hà l'uppurtunità di piglià a cota di mercatu in u futuru. U Southwest Securities Research Report mostra chì da u sicondu trimestre di u 2022, a capacità di produzzione annuale di i guanti dispunibuli Intech Medical righjunghji 120 miliardi, chì hè circa 2,3 volte a capacità di produzzione annuale attuale. I "soldi veri" generati durante l'epidemie sò diventati a basa finanziaria di a cumpagnia per assicurà a implementazione liscia di u prugettu di aghjurnamentu di capacità.

Vale a pena nutà chì, secondu u rapportu annuale 2020 di Ingram Medical, u flussu di cassa nettu di a cumpagnia da l'attività operativa era di 8,590 miliardi di yuan, mentre chì i fondi monetari eranu alti à 5,009 miliardi di yuan; in u rapportu trimestrale di questu annu, u flussu di cassa netu di a cumpagnia da l'attività operativa era di 3,075 miliardi di yuan. Yuan, un incrementu annu di 10 volte, durante u periodu di rapportu, i fondi monetarii sò stati cum'è 7,086 miliardi di yuan, un aumentu di 8,6 volte in u listessu periodu di l'annu passatu.

3

A chjave per prufittu

Fighjate à a capacità di cuntrollu di i costi

A capacità di cuntrollu di u costu hè unu di i fatturi principali chì determinanu a prufittuità futura di e cumpagnie di guanti dispunibuli. Insiders di l'industria anu nutatu chì in a cumpusizioni di u costu di l'industria di i guanti dispunibuli, i primi dui elementi chì contanu a più grande proporzione sò u costu di materie prime è u costu di l'energia.

I dati publichi mostranu chì trà e cumpagnie chì investenu attualmente in fabbriche di guanti in l'industria, solu Ingram Medical è Blue Sail Medical anu un pianu d'investimentu di cogenerazione. A causa di u sogliu d'investimentu estremamente strettu è a rivisione energetica di e centrali termali, in 2020, Intech Medical hà annunziatu chì investirà in i prughjetti cumminati di calore è energia in Huaining è Linxiang. A capacità di pruduzzione annuale prevista di 80 miliardi di nitrile butyronitrile serà u cuntrollu di i costi di l'industria. A capacità più capace. Ingram Medical hà dichjaratu una volta nantu à a piattaforma di interazione di l'investitori chì in quantu à u cuntrollu di i costi, Ingram Medical hà righjuntu u megliu livellu di u mondu in l'industria.

Inoltre, Ingram Medical hà publicatu un annunziu in Aprile di questu annu chì a cumpagnia hà ottinutu ingressi operativi di 6,734 miliardi di yuan in u primu trimestre di u 2021, un aumentu di 770,86% annu à l'annu, è un prufittu nettu di 3,736 miliardi di yuan, chì hè megliu cà i primi dui giganti di guanti in Malesia è Hetejia. Amplià a quota di mercatu globale.

Hè capitu chì Intco Medical serve circa 10 000 clienti in più di 120 paesi è regioni in u mondu; i marchi propiu di a cumpagnia "Intco" è "Basic" anu stabilitu successu in i mercati di cinque cuntinenti. Attualmente, a capacità di produzzione annuale di guanti protettivi dispunibuli Incorporated hè vicinu à u 10% di u cunsumu annuale glubale. Nant'à sta basa, i prughjetti di a cumpagnia in quantu à l'aghjurnamentu di a capacità di produzzione è u cuntrollu di i costi sò stati lanciati è prugressu in modu lisu.

Insiders di l'industria crede chì paragunatu cù a Malesia, l'industria di i guanti dispunibuli di a Cina hà vantaghji sistemichi in materie prime, energia, terra è altri aspetti. In u futuru, a tendenza di u trasferimentu di l'industria in Cina hè evidenti. I pruduttori domestici anu affruntatu grandi opportunità di aghjurnamentu, è u paisaghju cumpetitivu cambierà ancu. À u listessu tempu, l'insiders di l'industria anu dettu ancu chì i prossimi cinque anni seranu un periodu criticu per a capacità di produzzione di guanti dispunibuli di a Cina per accelerà a so esportazione in mare è riempia a dumanda domestica. Dopu à l'esplosione cuntinuu di u funziunamentu di l'imprese principali in l'industria, l'industria di i guanti dispunibuli domestici hè prevista per trasfurmà ingranaggi è entre in una "curva di crescita" à longu andà è stabile.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy