Vantaghji è svantaghji di e diverse medicazione medica

2021-09-29

Vantaghji è disadvantages di differentemedicazione medica
1. Gazza
I vestiti di gasa sò fatti di materiali tissuti o micca tessuti, soprattuttu materiali di cuttuni, cù parechje forme è dimensioni diverse. Pò esse usatu per ferite infettate, vestiti è prutezzione di ferite, gestione di exudate di ferita, è ferite chì necessitanu cambiamenti frequenti di vestiti.
Vantaghji: economicu è faciule d'ottene. Pò esse usatu per ogni tipu di ferite.
Disadvantages: deve esse rimpiazzatu spessu, chì aumenta u costu tutale; pò aderisce à u lettu di ferita; deve esse usatu in cumminazzioni cù altri tipi di dressings; ùn pò micca risponde à i requisiti di guariscenza di ferita umida.
2. Dressing trasparente
U vestitu di film trasparente hè semi-permeable, chì permette di passà l'ossigenu è u vapore d'acqua, mentre impedisce u passaghju di l'acqua è di i batteri. Di solitu fattu di materiali polimerici cum'è u poliuretanu. Pò esse usatu per a fissazione di l'equipaggiu, cum'è difetti parziali di a pelle, spazii di donazione di a pelle, brusture minori, ferite di pressione di u stadiu I è II, è tubi di infusione intravenosa.
Vantaghji: prezzu bassu; bona fit, pò esse usata continuamente nantu à a ferita finu à 1 settimana; aiuta à u debridement autoliticu; impedisce a friczione di u lettu di ferita; osservà a ferita senza caccià; mantene una umidità moderata di u lettu di ferita per prevene a contaminazione bacteriana.
Disadvantages: Pò aderisce à qualchi ferite; ùn pò esse usatu per ferite severamente exuding; a ferita hè sigillata, chì pò causà a macerazione di a pelle circundante.
3. Bolla
I vestiti in schiuma sò generalmente una struttura multi-layer, generalmente cumposta da una strata di cuntattu di ferita anti-aderenza, una strata di assorbimentu di exudate, è un supportu impermeabile è antibacterial. Ùn hè micca faciule d'aderisce à u lettu di a ferita, ùn forma micca un spaziu sigillatu, è hà una bona prestazione di assorbimentu. Pò esse usatu per: trattamentu è prevenzione di l'ulcera di pressione, ustioni lievi, trasplante di pelle, ulcere di u pede diabeticu, siti di donatori di pelle, ulcere venose, etc.
Vantaghji: ferite cunfortu, senza adesivi; altu rendiment di assorbimentu; bassa frequenza di cambiamenti di vestiti necessarii; diverse forme è dimensioni, convenientu per diverse parti anatomiche.
Disadvantages: pò esse bisognu di utilizà un vestitu di dui strati o una cinta per riparà; quandu ci hè più exsudation, s'ellu ùn hè micca rimpiazzatu in u tempu, pò causà chì a pelle intornu à a ferita si immerge; ùn pò esse usatu per l'escar o ferite secche; certi dressings spuma ùn ponu esse usatu per certi tipi di ferite, cum'è ferite infettate o ferite sinusali. I prezzi più alti di i prudutti impurtati limitanu ancu a so prumuzione.
4. Hydrocolloid dressing
U dressing hydrocolloid hà una certa capacità di assorbe u liquidu, è cuntene particeddi coloidali, cum'è metil cellulosa, gelatina o pectina, chì pò esse trasfurmata in una sustanza gelatina in cuntattu cù u liquidu. Hydrocolloid dressings sò generalmente una forte viscosità, è esigenu certe cumpetenze è seguitate e struzzioni di u fabricatore quandu l'utilizanu, cum'è l'indicazione è u tempu d'utilizazione. Pò esse usatu per: ustioni, piaghe da pressione, ulcere venose, flebite, etc.
Vantaghji: pò prumove u debridement autoliticu; sigillate u lettu di a ferita per prutege a ferita; Impermeabile è bluccà i batteri, impediscenu a contaminazione di l'urina è di e feci; hà una capacità moderata di assorbimentu di essudati.
Disadvantages: i residui ponu esse lasciati nantu à u lettu di a ferita, chì pò esse sbagliatu per infezzione; i bordi di vestiti in i zoni propensi à friczione sò faciuli di curl; ùn pò esse usatu quandu l'infezzione esiste. Dopu avè assorbutu l'exudate, u vestitu diventa in parte biancu, chì pò causà malintesi. Se u dressing hè assai pegginosu, pò causà danni à a pelle se u dressing hè sempre assai appiccicosu s'ellu hè eliminatu dopu à pocu tempu.
5. Alginate dressing
L'alginate dressing hè custituitu da estratti di alga marrone. Pò esse struttura tessuta o non-tessuta. Havi una forte capacità per assorbe l'exudate, è diventerà gelatinosa quandu entra in cuntattu cù l'exudate. Pò esse usatu per: ulcere venose, ferite sinusali, ferite severamente exuding.
Vantaghji: forte capacità d'assorbimentu; pò esse usatu per ferite infettate; ferite non adesive; prumove u debridement autoliticu.
Disadvantages: un vestitu di dui strati deve esse usatu; pò causà desidratazione è secchezza di u lettu di ferita; l'abusu di i tendini esposti, capsules chjave o osse pruvucarà sti tessuti à asciucà è necrosi. Quandu s'utilice in u sinus o sottu, si stà in u lettu di ferita per troppu longu, u vestitu d'alginate hè diventatu cumplettamente in un gel. Certi prudutti anu difficultà à caccià è deve esse lavatu cù saline normale.
6. Hydrogel dressing medicale
Divisu in l'idrogel dressings foglia è l'idrogel dressings amorfu, u cuntenutu di l'acqua hè assai grande, spessu sopra u 70%, cusì a capacità di absorption exudate hè povira, ma pò attivamente furnisce umidità à ferite secche. L'idrogeli di Tablet sò principarmenti usati in u stadiu tardu di a guariscenza di ferite, cum'è a prevenzione è u trattamentu di l'epiteliali o flebitis, è u trattamentu di l'extravasazione di droghe chimioterapiche. L'effettu hè assai bonu; L'idrogeli amorfi sò ancu chjamati gel di debridement. Hè principarmenti utilizatu per aiutà à u debridement autoliticu è l'addolcimentu di l'escara. I principali fabricatori di vestiti anu prudutti simili. Ancu l'ingredienti pò esse ligeramente diffirenti, l'effettu hè basicamente u stessu. Hè un vestitu cumunimenti utilizatu in a pratica clinica.
Vantaghji: Puderà attivamente rinfurzà l'acqua per asciucà e ferite è mantene e cundizioni di curazione umida; ùn aderisce micca à a ferita; è prumove u debridement autoliticu.
Disvantages: u prezzu hè più altu.
7. Composite medical dressing
U vestitu medico compositu pò esse cumminatu cù qualsiasi tipu di vestitu, cum'è una cumminazione di gasa d'oliu è scuma, o una cumminazione di vestiti d'alginate è ioni d'argentu, è pò esse usatu cum'è un vestitu di una sola capa o un vestitu di dui strati. Sicondu u tipu di vestitu, pò esse usatu per una varietà di tipi di ferite.
Vantaggio: faciule d'utilizà;
Svantaghji: prezzu più altu, prestazioni di costu più bassu; flessibilità di indicazione più bassa.
Cume a vostra sperienza di gestione di ferite aumenta, truverete chì a vostra capacità di cuntrullà diversi tipi di vestiti ancu migliurà. Dopu avè capitu e caratteristiche è l'indicazione di diversi tipi di vestiti, l'efficienza è l'efficacità di u trattamentu di ferite pò esse migliurate. Un seguimentu strettu pò ancu allargà l'indicazione di vestiti. Per esempiu, in a pràtica, certi medichi utilizanu l'idrocolloid dressings per segellà ferite di l'ulcera venosa cù più dipositi di fibrina, è utilizanu l'idrogels per ammorbidisce u tissutu necroticu è i dipositi di cellulosa in u lettu di a ferita in modu chì hè faciule d'utilizà. Debridement. Ogni specialista di ferita deve ammaistrà è esse familiarizatu cù diversi tipi di vestiti per furmà u so propiu arsenale di vestiti.
Medical Dressing
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy