Classificazione di i guanti medichi

2021-09-29

Classificazione diguanti medichi
U scopu di l'usu di guanti hè di prevene e mani da esse contaminate da merchenzie arrubati o microorganismi, per prevene a diffusione di microorganismi chì esistenu digià nantu à a pelle o mani, per evità danni chimichi o per riduce e ferite da oggetti taglienti.
Sicondu u materiale di i guanti, sò divisi in: guanti di lattice, guanti di nitrile, guanti di polietilene (PE) è guanti di polivinile (PVC).
Guanti di nitrile: hè un sustitutu ideale per i guanti di lattice. Si adatta assai à a pelle di e mani è hà super cunfortu. Adatta per operazioni non sterili chì implicanu u cuntattu à risicu altu cù sangue o fluidi di u corpu; operazioni chì implicanu sharps, manipulazione di sustanzi citotossichi è disinfettanti.
Sicondu a natura di u travagliu, pò esse divisu in: guanti sterili è guanti non sterili, è guanti non sterili sò spartuti in guanti d'ispezione puliti è guanti di pulizia.
Guanti di sterilizazione chirurgica: aduprà in modu asetticu. Hè principarmenti utilizatu per l'operazioni chì necessitanu una alta sterilità, cum'è l'operazioni chirurgiche, u partitu, a piazza di cateteru cintrali, è a preparazione di suluzioni di nutrimentu parenterale tutale.
Guanti d'esame puliti: puliti è micca sterili. Hè utilizatu quandu si cuntattate direttamente o indirettamente u sangue di u paci, i fluidi di u corpu, i secrezioni, l'excreta è l'articuli chì sò ovviamente contaminati da i fluidi di u corpu.
Guanti di pulizia: puliti è riutilizzabili. Adupratu principalmente in u casu di ùn cuntattate micca direttamente u corpu umanu, a pulizia di l'uggetti ambientali pò aduprà guanti di pulizia.
Sterile Nitrile Gloves
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy