Cumu bendarà i primi aiuti

2021-10-18

Autor: Jacob Time: 20211018

U fascia di primu aiutu si riferisce à u bandaging necessariu per i primi aiuti, l'azzione deve esse ligera, rapida è precisa.

A ferita hè a porta d'entrata per i batteri per invade u corpu umanu. Se a ferita hè contaminata da bacteria, pò causà sepsis, gangrena di gas, tetanus, etc., chì affettanu seriamente è dannu a salute è ancu mette in periculu a vita. Dunque, s'ellu ùn ci hè micca cundizione per fà l'operazione di pulizia di ferita nantu à a scena di i primi aiuti, deve esse imballata prima, perchè un fasciamentu puntuale è propiu pò ghjunghje à u scopu di l'hemostasi di compressione, riduce l'infezzione, prutegge a ferita, riduce u dulore è riparà. medicazioni è splints.


Bandagessò generalmente necessarii per u bandaging. Ci sò dui tipi principali di fasciate: fasciate duri è fasciate duru. I bendaggi duri sò bendaggi di gesso fatti da l'asciugatura di fasciate di tela cù u polu di gesso. I bendaggi morbidi sò generalmente usati in primi aiuti. Ci sò parechji tippi di fasciate morbidi
1. Pasta adesiva : questu, gesso adesivo;
2. Roll fascia: a cinta in rotulu di gasa hè u materiale di imballaggio più versatile è cunvene.Scroll fasciahè divisu in: cinturione unicu capu è cinturione à dui estremità secondu a forma di scroll; Vale à dì, una fascia hè arrotolata à e duie estremità, o pò esse unitu cù dui capretti unichi, etc.



Quandu u fascia, l'azzione deve esse ligera, veloce è precisa, per esse invucatu a ferita, stretta è ferma, è adattata per a stretta. Quandu si applicafasciate, i seguenti principii deve esse nutatu:
1. U persunale di primu aiutu deve affruntà i feriti è piglià a pusizione adatta;
2. A gasa sterilizzata deve esse coperta nantu à a ferita prima, seguita da fascia;
3. Quandu bandaging, tene a testa in a manu manca è u fascia roll in a manu diritta, vicinu à a parte fora di ufascia;
4. Wrap a ferita da a parte bassa di a ferita in sopra, di solitu da a manca à a diritta, da u fondu à a cima;
5. A fascia ùn deve esse troppu strettu, per ùn avè micca causatu gonfiore lucale, nè troppu soltu, per ùn slip;
6. Per mantene a pusizioni funziunale di i membri, l'arme deve esse curvatu è ligatu, mentre chì e gammi deve esse ligatu drittu.



We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy