A caratteristica di a ropa protettiva medica dispunibile

2021-10-19

A caratteristica diAbbigliamento protettivu medico dispunibile
Autore: Jerry Time: 2021/10/19
Baili Medical Suppliers (Xiamen) Co., hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipaggiamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Abbigliamento protettivu medico dispunibile: Indumenti protettivi per u persunale medico (medici, infermieri, persunale di salute publica, persunale di pulizia, etc.) è persone chì entranu in spazii medichi è sanitarii specifichi (per esempiu, pazienti, visitatori di l'uspidale, persone chì entranu in zone infettate, etc.). A so funzione hè di isolà i batteri, a polvera ultrafine dannosa, a suluzione àcida è alcalina, a radiazione elettromagnetica, etc., assicurà a sicurità di u persunale è mantene l'ambiente pulitu.

Abbigliamento protettivu medico dispunibile: Pò impedisce a penetrazione di l'acqua, sangue, alcolu è altri liquidi. Havi sopra l'idrofobicità di gradu 4, per ùn contaminà a ropa è u corpu umanu.

Abbigliamento protettivu medico dispunibilehà resistenza à a disinfezione, bona solidità di u culore di lavaggio, anti-retrazione, non supporta a combustione, non tossica è non irritante, innocua per a pelle.



We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy