Occhiali protettivi

2021-11-24

Autore: Lucia Tempu: 23/11/2021
Baili Medical Supplies (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipaggiamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
L'occhiali protettivi sò usati per prevene sustanzi infettivi, cum'è sangue è fluidi di u corpu, da spruzzi in l'ochji o in a faccia. Per quessa, attenzione deve esse pagatu à a selezzione diOcchiali protettivi: 1. L'occhiali protettivi deve esse vicinu à l'ochji di l'usu è ponu esse posti fora di i vetri di miopia; 2. In più, l'Occhiali protettivi deve avè buchi di ventilazione, chì ponu riduce a funzione fogging di a lente. U disignu di i buchi di ventilazione ùn deve esse ghjustu, ma deve esse curvatu, per impediscenu spruzzi di liquidu da fora di a maschera di l'ochju in a maschera di l'ochju.
A ghjente ordinaria ùn hà micca bisognu di cumprà.Occhiali protettivisò principarmenti usati per u persunale medicale clinicu per impediscenu u sangue di i pazienti, secreti è altri fluidi di u corpu da spruzzate in l'ochju quandu u travagliu, in modu di prutezzione di l'ochju. U persunale medico hè cunsigliatu di portàOcchiali protettiviper minimizzà u risicu di infezzjoni. Per u publicu generale, s'ellu ùn hè micca ospitalizatu o ùn anu micca cuntattu cù i malati cù a frebba, di solitu ùn anu micca bisognu di portàOcchiali protettiviè e maschere ponu ghjucà un rolu protettivu. Sè vo andate in lochi affollati, pudete portà vetri chjosi o occhiali miopi secondu a vostra situazione.

Chì ghjè a funzione di uOcchiali protettivi:
1. Occhiali protettivi ponu prutege l'ochji da a radiazione cambiando l'intensità di a luce è u spettru.
2. L'occhiali protettivi cuntenenu materiale anti-radiazione, chì ponu assorbe a radiazione di microonde di bassa frequenza.
3. Differenti funzioni di assorbimentu è penetrazione per a luce, per riduce l'intensità di a luce in l'ochju, per prutege l'ochju.
4.Occhiali protettivipò impedisce efficacemente a goccia o virus liberu in l'aria di entre in a membrana di l'ochju è isolà u modu di trasmissione di virus

U modu currettu di portàOcchiali protettivi:
1, prima di tuttu, avete bisognu di pulizziari e mani, è hè megliu di disinfettà cù l'alcohol.
2. Allora caccià i Goggles Prutittivu.
3. Mettite l'Occhiali protettivi cù e duie mani è aghjustate u livellu di cunfortu.
4. Verificate chì l'Occhiali protettivi sò cumpletamente imbulighjate intornu à i vostri ochji è sò ermetici.


We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy