Metudu di selezzione di i sordi

2021-11-24

Baili Medical Supplies (Xiamen) Co.,hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale basatu in Xiamen, Cina. I nostri prudutti principali: Equipaggiamentu di Prutezzione, Equipamentu di l'Ospedale, Equipamentu di Primu Aiutu, Strutture di l'Ospedale è di a Sala.
Deaf-aid hè un picculu altoparlante, u sonu inaudible originale hè allargatu, è l'audizione residuale di l'audizione pò esse usata per mandà u sonu à u centru auditivu di u cervellu è sente u sonu. Portate una grande comodità per i sordi.
Notes per l'adulti chì sceglienu sordi -aids:
Sordi-aidsnantu à u mercatu sò spartuti in tippu scatula, tippu daretu à l'arechje, tipu in-ear è u tippu di u canali auricular.
1.Una scatula sorda-aid, chjamata ancu sacchetta o sacchetta, hè un pocu più grande di una scatula di matchbox. U corpu hè cunnessu da un filu à l'auriculare, chì hè inseritu in u canali di l'auriculare esternu quandu s'utilice, è a scatula hè posta in u saccu di pettu. I so vantaghji sò menu interferenza, putenza più grande, faciule d'utilizà, faciule d'aghjustà, l'usu di u tempu hè ancu longu, u prezzu hè più bassu, pò scuntrà a sorda di i bisogni di e persone più pesanti. Tuttavia, sta scatula acustica in a sacchetta pruducia u sonu di attritu, affetta a discriminazione di lingua, l'usura hè assai evidenti, cusì qualchì volta si sentenu inconveniente.

2. Dietro-l'arechja-aiuti sordi aspettu per 3 à 4 cm long curved hook forma, nantu à u spinu di l'arechja, à traversu un ganciu di l'arechja in forma di cornu è un tubu di plastica per mandà u sonu in u canali auricular. U so vantaghju hè di ùn avè micca cunduttore, u voluminu hè cabinet, più oculatu, l'interferenza hè pocu, pò aumentà a funzione per sente un telefunu installendu bobina d'induzione. U svantaghju hè chì u moldu di l'arechja deve esse preparatu apposta, chì ùn hè micca usatu è micca faciule d'aghjustà.
3. U tippu di l'arechja è u tipu di u canali di l'orechja hè un apparecchio acusticu chjucu, cù picculi, oculati, senza fili, senza un altru muffa di l'orechja, un bonu effettu di udizione, pò migliurà l'audizione è altri vantaghji; Ma l'aghjustamentu ùn hè micca cunvene, caru, deve esse persunalizatu secondu ogni canali di l'orechja è a cavità di l'orechja. Perchè u putere hè chjuca, hè solu adattatu per a sorda moderata, micca adattata per a sorda severa è estremamente severa.
Deaf-aid currispundenu u megliu per andà à l'uspidale, per fà un esame cumpleta di udizione, audiometria elettrica è altri strumenti accurately evaluate u gradu di sordi, è dopu selezziunà sordi-aid, s'ellu ùn ci hè micca cundizioni lucale di l'uspidale, sente. perdita è sorda-aid putenza matching pò esse stimatu secondu à a prova orali. Per esempiu, ùn pò micca sente a perdita di udizione bisbigliata di 30 ~ 40 decibels, ùn pò micca sente a perdita di udizione bisbigliata di circa 40 ~ 50 decibels, à questu tempu deve sceglie un putere è un putere bassu.sordi-aids; A perdita di udizione di e persone chì ùn ponu sente u discorsu ordinariu hè di circa 50 ~ 60 decibel, è a perdita di udizione di e persone chì ùn ponu sente u discorsu forte hè di 60 ~ 70 decibel. Putenza media è alta putenzasordi-aidssò opzionali. E persone chì ùn ponu sente grida forte, perdita di l'audizione di 70 ~ 80 decibels, a selezzione di sordi di putenza media è alta; U gridu tutale ùn pò micca sente a perdita di udizione di circa 80 ~ 90 decibels o più altu, putenza opzionale è extra-grande.sordi-aids.
I zitelli chì currispondenu à l'aiuti sordi chì necessitanu attenzione
A "perdita di l'audizione" di i zitelli hè spessu divisa in cundizioni curabili è incurabili. A sorda curabile, cum'è l'otitis media è l'embolia di cerume, pò esse guarita da agulla antiinflamatoria o pulisce u canali di l'orechja. Sesordi-aidssò duramente assuciati, u sonu amplificatu da i sordi-aids pruvucarà danni à l'audizione à i zitelli.
Perchè a capacità di spressione di i zitelli hè debule, l'esame ùn hè micca faciule di cooperà, è l'audizione di i zitelli à volte hà una certa volatilità, un esame ùn pò micca facirmenti tirà cunclusioni. I genitori duveranu piglià i so figlioli per fà parechje altre esaminazioni, almenu duie esaminazioni pertinenti in l'uspidale regulare, per decide s'ellu currisponde à un aiutu sordu per i zitelli. Quandu si portanu un sordu, ùn cunsiderà micca solu bella, pensate chì u zitellu chì porta un sordu più grande ùn hè micca bellu. In fatti, l'abbinamentu di sordi-aids micca adattati affettaranu l'audizione è a pronuncia di i zitelli. Indossà l'audioprotesi 1 ~ 2 mesi dopu, assicuratevi di andà in l'uspidale per a prova di udizione, in modu di aghjustamentu puntuale. Dopu avè purtatusordi-aids, i zitelli da u mondu silenziu à sente u sonu, ci hè un prucessu d'adattazione lentu, i genitori duveranu insiste nantu à a furmazione di lingua per i zitelli, ma ùn precipite micca à u successu, dopu a furmazione, i zitelli generalmente portanu 3 ~ 4 mesi dopu avè principiatu à amparà à parlà.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy